کتب کی فہرست

قدیم کتب˛ نایاب کتب

ادارہ راہنمائے عملیات علوم مخفی کے شائقین کے لیے قدیم و نایاب کتب مختلف ذرائع سے گراں قدر قیمت میں حاصل کرکے قارئین کے مطالعہ کے پیش کرنے کی روایت کا امین ہے۔ اس وقت کم و بیش پانچ سو (600) کے قریب قدیم و نایاب قیمتی خزانے جو اُردو‘ عربی‘ فارسی اور انگریزی زبان پر مشتمل ہیں اس فہرست میں شامل ہیں۔

یہ کتب صرف فوٹو کاپی کی شکل میں فراہم کی جاتی ہے۔ اصل کتب قیمتی اور نایاب ہونے کی وجہ سے ہر فرد کی خرید میں ہونا مشکل ہوتا ہے۔جبکہ فوٹو کاپی سستے داموں حاصل کی جا سکتی ہے۔ یاد رہے اندرون ملک یا بیرون ملک سے بذریعہ ڈاک طلب کرنے پر ڈاک خرچ اور پیکنگ وغیرہ کا خرچہ الگ ہو گا۔

ذیل میں دی گئی قدیم کتب اور نایاب کتب کی فہرست میں شامل تمام کتب صرف اور صرف فوٹو اسٹیٹ کی شکل میں دستیاب ہیں۔ 

 

1

گنجینہ عملیات

تعویذات کی کتاب، علم رمل و جفر پر مکمل عبور فالنامے وغیرہ۔   اس کتاب کا اصل نام خزینۃ العملیات موسومہ بہ کتاب التعویذات ہے۔ یہی نام اس کتاب کی سند ہے۔ کتاب ہذا میں لاتعداد مجرب اعمال و نقوش ‘ وظائف و دیگر‘ اعمال بروج ‘ سعد نحس تاریخیں‘ جلالی ‘ جمالی و مشترک مواکیل و عناصر‘ دائرہ اسما الحسنٰی اور دیگر کئی ایک اُمور اس میں زیر بحث آئے ہیں۔تعویزات محبت  دشمنی  اور ہر برج کے لحاظ سے خاص تعویزات، بادی خاکی، آبی، آتشی کے لحاظ سے حُب کے خاص عملیات نجوم، ساعتوں ،فال نامہ کا مختصر بیان۔

شیخ غلام حسین

قدیم

2

لال کتاب

دست شناسی اور علم نجوم سے جنم کنڈلی بنانے اور حالات زندگی معلوم کرنے کے لیے باتصویر نجوم سامدرک کی نایاب و نادر کتاب۔   لال کتاب کا یہ ترمیم شدہ ایڈیشن 1942ء میں شائع ہوا تھا۔ یہ کتاب ایک نایاب اور نہ دستیاب کتب میں شامل ہوتی ہے۔ جن کے پاس ہے بھی اُن کے پاس بھی کتاب کے مکمل صفحات نہیں ہیں۔ ادارے نے زر کثیر صرف کر کے اس کتاب کے تمام گمشدہ اوراق حاصل کر لیے ہیں۔ اب یہ مکمل حالت میں علوم مخفی کے ماہرین کے لیے دستیاب ہے۔ یہ کتاب پنڈت شرما گردھاری لال کی تحریر کردہ ہے۔ جو کہ خاندانی پنڈت اور نجومی تھے۔ علم نجوم اور علم سامدرک کے موضع پر یہ ایک ایسی کتاب ہے جس کا کوئی مقابلہ نہیں کر سکتا۔ اس کتاب کے ذریعے ہاتھ کی لکیروں سے بھی جنم کُنڈلی بنائی جا سکتی ہے۔ اس کے علاوہ کسی بھی فرد کے حالات و واقعات زندگی معلوم کیے جا سکتے ہیں۔ایک نادر اور نایاب قدیم کتاب۔

پنڈت گردھاری لال شرما

1942

3

سحر النہود

عملیات ، تصویذات، قضائے حاجات، وسعت رزق، دفع آسیب، حب و بغض، منتر و شعبدے وغیرہ۔   اس کتاب کے مصنف مشتاق احمد ہیں جو خود اپنی کتاب کے ابرے میں تحریر کرتے ہیں کہ مجھ کوکہیں سے کوئی عمدہ مل یا تعویذ یا طلسم یا شعبدہ ہاتھ آیا‘ اپنے بیاض میں لکھ لیا۔ وہ بیاض لالہ نتھمی داس صاحب سیٹھ مالک مطبع جوالاپرکاش میرٹھ کی اتفاقاً نظر پر گئی۔ دیکھ کر مجھ سے کہنے لگے کہ ان سب کو مرتب کر کے چھپوا دینا چاہیے تاکہ اور لوگوں کو بھی فیض پہنچے۔ چنانچہ میں نے اس نسق سے ترکیب کر کے دے دیا پہلے باب میں عملیات و تعویذات قضائے حاجات و وسعت رزق درہائے محبوس و دفع آسیب و سحر۔ دوسرے باب میں عملیات و تعویذات حب و بُغض و خرابی دشمن و زبان بندی و خواب بندی و تسخیر۔ تیسرے باب میں میں منتر ہائے ساحری اور شعبدے اور طرح طرح کے طلسم۔ چوتھے باب میں تعویذات شفائے امارض و استنجارہ و فالنامہ و سفر نامہ و شگون چلپاسہ و چھپکلی و آواز زاغ۔ چھینک اور نقشہ دریافت تھتھائے کہ کونسے تھتھ ماہ ہندی کو بدھ کس جگہ ہو گا۔ پانچویں باب میں علاج سوزاک و آتشک و جلق زندگی و فربھی و قضیف و نسخہ جات ودملذذر مقوہ باہ اور امساک ہیں۔عملیات تعویزات حب کے تعویزات، دشمنی کے ، حاجات و سعت رزق اور فال نامہ کا بیان یہ سب کچھ اس کتاب کی جان ہیں۔

مشتاق احمد

قدیمی

4

دریائی طلسم

ادویات قدرتی جڑی بوٹیوں سے اور ان کی تراکیب کے بیان میں۔    کتاب ہذا کے مصنف رام پرشاد عامل ہیں۔ اس کتاب میں جو موضوعات زیر بحث آئیں ہیں۔ اِن کا بیان کچھ یوں ہے کہ باب اول خضاب وغیرہ اس میں پانچ فصلیں ہیں۔ فضل اول خضاب ‘ فضل دوم بال بڑھانے کی ترکیب‘ فضل سوم گرے ہوئے بالوں کے پیدا کرنے کی ترکیب‘ فصل چہارم بال زائل کرنے کی ترکیب‘ فضل پنجم بال سفید کرنے کی ترکیب۔    باب دوم علاج طاقت و نفس و دفع مرض سستی میں ۔ اس میں گیارہ فضلیں ہیں۔ فضل اول علاج قوت نفس و نسخہ ہائے امساک‘ فصل دوم علاج درازی عضو میں‘ فصل سوم علاج نسواں مفید لذاید صحت‘ فصل چہارم علاج دفع فراخی مقام نسواں‘ فصل پنجم ترکیب بندش مقام نسواں‘ فضل ششم ترکیب مقام کشائش نسواں‘ فصل ہفتہ علاج حاملہ ہونی زن عقیمہ کا‘ فصل ہشتم علاج دفع ہونے دردزہ کا‘ فصل نہم علاج برقرار رہنے حمل کا‘ فصل دہم علاج بند کرنے خوان معمولی نسواں کا ‘ فصل یازدہم ترکیب جاری کرنے خون معمولی نسواں کا۔  باب سوم شعبدہ۔باب چہارم دفینہ معلوم کرنے کی ترکیب۔ باب پنجم نظر اور ہر چیز باندھنے کی ترکیب۔ باب ششم پستان عورت غائب کرنے کی ترکیب۔ باب ہفتم بس کرن۔  باب ہشتم علاج خلاص نہونے مباشرت میں معہ ترکیب ۔  باب نہم دہات پونکنے کی ترکیب۔باب دہم نظر سے غائب ہونے کی ترکیب۔ باب یازدہم صفائی فلزات کی ترکیب۔ باب دوازدہم جواہر مصنوعی بنانے کی ترکیب۔  باب سیزدہم جانوراں مضرت رساں کے دفع کرنے کی ترکیب۔ باب چہاردہم عداوت کا طریقہ ۔ باب پانزدہم ادویات مفید کا بیان۔ باب شانزدہم رسائن کی ترکیب جس سے عالم پیری تک طاقت قائم رہے۔ادویات قدرتی جڑی بوٹیوں سے آپ کا علاج اور وہ مرض جن کا آج کل علاج نہیں ہو پاتا اُس کے علاج کا بیان یہ سب کچھ اس کی جان ہے۔

رام پرشاد

لکھنو

6

سحر بنگالہ

شعبدہ جات و نسخہ جات نقوش و شگون آواز زاغ و خبر طلسمات و طب کے عملیات و نسخے۔

ترک لذات وحیوانات جلالی اور جمالی کے بیان میں عن قریب حب کے تعویزات، سحر، طلسم اور فال نامہ کے بیان میں۔

دین محمد اینڈ سنز

1920لاہور

7

مجمع البحرین

اوراد و وظائف عملیات مجربہ۔عملیات اسمائے ربی سورتوں کے بیان میں حب کے تعویزات، عمل دست غیب، مشکلات و تسخیر خلائق اور بیماریوں کا روحانی علاج یہ سب کچھ اس کتاب کی شان ہے۔

محمد یونس خان آفریدی

1968لاہور

8

سحر سامری )اول(

طالع نامہ، خطوط مرموزہ کشتہ جات، تعویذات ، مہورت نامہ۔کشتہ جات اور  امراض کے لحاظ سے معجون اور مہودت یعنی کام کرنے یا نہ کرنے کے بیان میں طالع اور حروف کے مختصر بیان میں۔

بابو عبدالحمید خان نے چھپوایا

1938

9

جادو کی تیسری کتاب

کرشمہ و شعبدہ جات۔ روپیہ میز پر گھومے۔ سلیمانی چھڑی، ہاتھ کی گرمی سے روپیہ پگھل جائے اور بہت کچھ جو اس کتاب میں بیان کیا گیا ہے۔

غلام نبی لدھیانہ

قدیمی

10

اشراق الرمل و محبوب الرمل

علم رمل پر استادان رمل کے تجربات ۔   کتاب ہذا کے مصنف محبوب علی شاہ نظامی ہیں۔ علم رمل کے موضوع پر ایک قدیم اور مستند کتاب ہے۔ ہر وہ فرد جو رمل کو ابتداء سے انتہاء تک سیکھنے‘ سمجھنے اور پھر بطور رمال کام کرنے کا خواہش مند ہو۔ اس کو ضرور اس کتاب کو نہ صرف پڑھنا چاہیے بلکہ اس کو اپنے تجربہ میں لازم لانا چاہیے اور اپنی لائبریری میں بھی رکھنا چاہیے۔علم رمل کا مکمل بیان۔ رمل کیا ہے کس طرح اس کو استعمال کرتے ہیں اور مختلف سوالوں کے جوابات اور فال نامہ۔

محبوب علی شاہ نظامی

قدیمی

11

مجموعہ اسرار الہنود

شائقین طلسمات و ناظرین شعبدات کے لیے اس میں نسخہ جات نادرہ اور طلسمات، مجرب و آزموودہ ہیں۔ شگون و فالنمہ منتر و جنترکے عملیات ۔

نامعلوم

قدیمی

12

انکشاف غیبی الحب معروف من موھنی

طریقہ دعا کے مستجاب ہونے کا۔ عملیات و نادرات۔ عجائبات کشف و کرامات۔امراض سحری ، آسیبی و بدنی کے لیے۔

سید کرم حسین

قدیمی

13

کتاب التعویذات مخزن عملیات

تعویذات اور قرآنی سورتوں کے خواص کے بیان میں۔اسمائے ربی کا بیان قرآن پاک کی مختلف سورتوں کا مکمل بیان تعویزات۔  حب  و دُشمنی کے تعویزات، فال نامہ کا مختصر بیان۔

نامعلوم

1927

14

وظائف پیران پیر

خواص اسماء الحسنہ و سورۃ شریف خواہ شش کلمہ جات، فالنامہ۔خواص اسمائے ربّی۔ سورتوں کے فضائل، فال نامہ اور مختلف تعویزات حب و دشمنی ، بیماریوں کے مختصر بیان۔

عبدالقادرمفتی نجم الدین

سیالکوٹ

15

نقش روحانی

نقوش پر مکمل کتاب، قواعدبرج و طالع۔ تعین وقت۔ حروف تہجی اقسام تعویذ۔ لکھنا و نقش بھرنا اور متعدد کاموں کے لیے۔

میاں عبداللہ بیگ

1889

16

طلسم چشمہ

عملیاتِ طلسم۔  یہ کتب 1922 میں شائع ہو گئی تھی۔ اس کتاب کے مصنف عامل رام پرشاد ہیں۔ یہ کتاب عملیاتی عجائبات و اعمال مطیع‘ امساک وباہ کا علاج‘تیاری خزاب ‘ دفع موذی جانور ‘ طلسمات و شعبدات‘ غائب ہونے کے اعمال۔انسان کے مختلف شکلوں کے نظر آنے کے اعمال اور بعض و عداوت کے منتروں پر مشتمل ہے۔ ایک نہایت ہی قدیم اور نایاب کتاب جو بقول مصنف مرنے سے پہلے ایک یادگار چھوڑنے کے لیے تحریر کی گئی۔ منتر طلسمات انسان مختلف شکلوں میں نظر آئے۔ غائب ہو جانا، حب و دشمنی کے منتر ان سب کا مکمل بیان درجِ ذیل ہے۔

رام پرکاش

لکھنو1922

17

طلسم بنگالہ

عملیات نقوش و تعویذات۔ طلاسم سے بھرپور۔ عملیات طلسم ح کے اور آسیب، سحر، دشمنی، فال نامہ ستاروں کے بیان میں اور کون سا کام کب کرنا ہے اس کا مکمل بیان۔

ملک محمد دین اینڈ سنز

قدیمی

18

حل المشکلات

سعد و نحس ساعات کے متعلق۔ اسم اعظم۔ امراض ماجد و سلب مرض عملیات و تعویذات ۔ ہمزات۔ تعویزات حب، دشمنی، شعبدہ بازی اور سورتوں کے فضائل کے بیان یں اور ساعتوں کے بیان میں اور سفلی علوم کا مختصر بیان۔

مرزا محمد نذیر

قدیمی لاہور

19

تعویذ سلیمانی  )حصہ سوم(

نقوش و قرآنی سورتوں کے نقوش تعویذات برائے امراض و ضروریات۔خاص تعویزات حب کے دشمنی کے، امراض، سورتوں کے فضائل کے بیان میں اور ان کے تعویزات

محمد اشرف علی لکھنوی

 

20

طلسم بحر

ہر موضوع پر عملیات و نقوش۔ محبت کے تعویزات دشمنی کے تعویزات بیماری کے عمال، رزق کے عمال و تعویزات کا مختصر بیان۔

رام پرشاد

لکھنو1922

22

اعجاز محمدی

طلسماتی کتاب چار طلسم۔ شعبدوں کے میان میں۔ طلسمان کے بیان۔ نجوم کے بیان میں شگون اور تعبیر کے بیان میں۔

نامعلوم

قدیمی

23

ڈاکٹر کلام یا منتر چکلتسا و دہی

قوت خیال۔

مہتہ سیتارام دت

1917راولپنڈی

24

کتاب التعویذات )بڑی(

ادعیہ ماثورہ اور صحیح اعمال متعلقہ امراض و آفات کے بیان میں۔

نواب سید محمد صدیق خان

کتاب قدیم

25

نوشتہ قسمت

علم رمل کی لاجواب کتاب۔ علم نجوم کا بیان۔ ہمزاد رمل، خواب نامہ ہاتھ دیکھنے کا مختصر بیان۔ عملیات کے اعمال شمن کو زیر کرنا۔ حب کے اعمال، رزق کے اعمال، تعویزات، طلسمات ، نسخہ جات مجرب اس کتاب میں مختصر بیان میں۔

محمد اصغر

1914

26

عملیات نادرہ

ہندی نجوم پر مکمل کتاب، مجربات طم طم ہندی۔ برج کے نام۔ نجوم۔ احکام۔ نظرات۔ زائچہ کے گھر سے حکم لگا۔ علم نجوم کا مکمل بیان۔

حکیم محمد عبدالعزیز

قدیم

27

ارشاد پیربجواب عرض فقیر

ارشادات پیر صاحب بمعہ شجرہ چشتیہ و قادریہ منظوم۔ شجرہ طیبہ حضرات سہروردیہ۔دیگر بہت سے سلسلے۔

محمد عبدالوہاب

 

28

تحفہ المشتاق

عملیات۔ تعویذات۔طلسمات و نسخہ جات مجرب چھ بابوں پر مشتمل۔ عملیات کے اعمال، دشمن کو زیر کرنا۔ حب کے اعمال، رزق کے اعمال، تعویزات، طلسمات، نسخہ جات مجرب اس کتاب میں مختصر بیان ہے۔

محمد اسحاق

قدیمی

29

مجموعہ تعویذات

سحر۔ فالنامہ حیات۔ طلسمات رمل و نجوم۔ مخزالکمال  و غنیات و کشتہ جات بنانا۔ دشمن کو زیر کرنا۔ حسب کے تعویذات ۔ رزق کے تعویذات اور بہت کچھ۔

نامعلوم

قدیمی امرتسر

30

عجائبات الوّ )الو تنتر(

الو کے کار آمداعضاء کے بیان میں۔ ہر عضو کی خاصیت۔ دشمن کو زیر کرنا۔ حب کے اعمال۔ زبان بندی اور مختلف سورتوں کے بیان میں۔

کمال الدین چشتی

قدیمی

31

عملیات غفرانی

باقاعدہ مرشد سے اجازت شدہ ہے۔ مجریہ اعمال شرائط عملیات اور وظیفہ پڑھنے کا طریقہ جس سے شرطیہ کام ہوتا ہے۔ خواص سورۃ یٰسین ہزاروں جائز کاموں کا منتر، تسخیر وغیرہ۔ بے شمار عجائب اعمال۔

سید محمود الحسن

اگرہ انڈیا

32

جواہرالحروف

افسوں بنانے اور علم الحرف جاننے کے لیے– اور قواعد استراج اسماء موکلات۔ علم الحروف پر مکمل کتاب حروف سے مختلف اعمال بنانے اور تعویزات بنانے اور مؤکلات نکالنا اور اِن کا استعمال کرنا اور ان سب کو مختلف پریشانیوں کے لیے استعمال کرنا اس کتاب میں مکمل بیان ہے۔

سیدابوالحسن محمد عبداللہ صدیقی

لکھنو1317

33

اسرارالا عداد )حصہ اول(

ابجدات علم الاعداد، سیارگان و اعداد فیثاغورث۔ حصول اعداد کا طریقہ۔ علم اعداد سے مختلف سوالوں کے جوابات دینا۔میرا دشمن کون ہے۔ مرض کب شفا پائے گا۔

حکیم سید فقیر حسین  ضیاء النقوی بھاکری

لاہور

34

الواح جواہرافلاطون

علم السرار افلاطون کے پانچ روحانی مظاہر بمعہ باتصویر حروف ناری، بادی، آبی، خاکی، ترجمہ۔ ان کا استعمال ۔

مولوی سید ابوالحسن مرحوم

1930لکھنو

35

مجموعہ اعمال مجربہ سورہ فاتحہ شریف  )باموکل معہ زکوۃ(

اعمال محبت عداوت، ترقی عزہ و جان۔ کشائش رزق۔ دولت فتحیابی۔ مفدمہ و تسخیر حاجات و مشکلات ، موکل نکالنا۔ مختلف سورتوں سے پریشانیوں کا حل۔ ان سب کا کتاب میں مکمل بیان ہے۔

محمد عبداللہ خان نقشبندی

نسخہ قدیم

36

عجائبات مسمریزم

مسمریزم کے تاریخی حالات۔ وجہ تسمیہ۔ حقیقت۔ تصور۔ مراقبہ۔ معمول کو متاثر کرنے کا طریقہ۔ مجلسی کرشموں۔ قوت مقناطیسی

نامعلوم

قدیمی

37

شموس الا نوار )حصہ اول ۔دوم(

علوم روحانی میں مستند مانی ہوئی قدیم عربی کتاب کا ترجمہ۔ اسرارِ حروف وخواص اسماء و فنہ۔ نقوش کے علاوہ۔ تعویذاتِ آیات قرآنی۔ حجاب ابصار، حکمت نباتات۔ صنعت پتھر۔ موکلات کی تسخیر۔ تہِ عرض۔ کواکب کے اوقات۔ حب تسخیر اور مادوں کا بیان۔

ابن الواح تلمسانی المغربی

طبع قدیم، لاہور

38

جامع الاسرار

زمانہ حاضرہ میں عملیات و وظائف کی لاثانی کتاب۔ علم نجوم بمعہ اشکال۔

مولوی محمد رفیق حجازی

1965

39

سررشتہ تقدیر )اول(

علم جوتش برنایاب کتاب۔ روزانہ اور ماہانہ حالات معلوم کرنے کا بے نظیر رسالہ۔ ہندی نجوم۔

دیو دپال جوتشی

قدیمی کتاب

40

کلید جفرعرف اعجاززاہدی) بمعہ لاٹری‘ ڈرا  و کلید سٹہ(

نایاب علم جفر اور منتروں کا ذخیرہ۔ نیز کالے منتروں کا عظیم ذخیرہ از افادات سوامی پرمانند اوگڑھ بنارسی۔

قاضی زاہد حسین عامل

1935سہارنپور

41

طلسمات عجائب )کلاں(

مجموعہ تعویذات و گنجینہ نقش جات۔ عملیات کی مکمل کتاب۔ حب کے اعمال۔ دشمن۔ رزق۔ کاروبار۔ جادو و سحر دور کرنا۔

میر مصاحب علی حنفی

قدیم

42

اعمال حب و تسخیر

ایک مکمل عملیات حب و تسخیر پر نایاب کتاب بمعہ غزمیات و عملیات۔

حکیم امام دین پاکپٹنی

1925

43

عملیات وغزلیات )خواجہ معین الدین چشتی(

عملیات غزل۔ خوف دشمن۔ لاعلاج بیماری کا علاج۔ کشائش رزق۔ لقوے کا تریاق و حب کے اعمال۔ ان سب کا مکمل بیان ہے۔ اللہ تعالی کے 99ناموں کی فضائل درج ہیں۔

حکیم امام دین پاکپٹنی

 

44

مراۃ النجوم

اثرات سیارگان۔ زائچہ ولادت کی ترکیبی ہیت۔ فرش پھل کی تیاری کے قاعدے اور زائچہ بنانے کی ترکیب۔ ساتوں سیاروں کا مختلف گھروں میں اثرات۔

حکیم غلام قادر مرحوم

لاہور

45

جوتش سار مالا)ہندی نجوم(

علم نجوم سیکھنا ہو تو اس کتاب سے مدد لیں۔ بارہ گھروں کے احکام۔ نظرات۔برج اور کواکب کی دوستی، دشمنی۔ ان کا مکمل بیان ہے۔

 

 

46

پریم بانی

پیر غلام جیلانی کے تحفے ، یعنی بہشت دی کنجی۔ پریم پیالہ۔سراپا—موج عشق، محبوب غذا وغیرہ وغیرہ۔

پیر سید غلام جیلانی

 

47

جوگ ساگر

ہندی تصوف پر مبنی کھتائیں اور کانباں۔ اور واقعہ اور ان کے دیواتائون پر مکمل بیان۔

پیر سید غلام جیلانی

1940جالندھر

48

شر یمد بھگوت گیتا

ہندو تاریخ کے اوراق۔ ان کے بھگوان اور اِن کی تصیل۔ ان کے دیوتا کی زندگی پر مکمل کتاب۔

مترجم حسن الدین

1975دہلی

49

تحفہ غلام جیلانی فی الا ثبات صلوۃ دائمی

صلوۃ دائی۔ ذکر اذکارو حکایات سے مزئین کتاب۔ بزرگوں کے واقعات۔ نماز اور اُس کے احکام۔ رسول اللہ کی سنت۔حدیث مبارک۔ سورۃ۔آیات کا بیان ہے۔

سید پیر غلام جیلانی قادری

قدیمی

50

اسرارجفر

علم تکسیر۔ مستحصلہ۔ اسماء الحسنیٰ و تعویذات جعفری طریقہ پر۔ ساعتوں کا نقشہ

سید ابو الحسن

قدیمی

51

حکمت النعیم

ربانی اسماء۔ نورانی شعاعین۔ علوی دعوات۔ نسیم سحر۔ صمدانی خواص۔ فتوحات غیبیا وغیرہ۔ امراض گردہ و مثانہ۔ امراض مخصوصہ زنانہ۔

صوفی ابرار اللہ شاہ عرف مولوی سید واجد علی شاہ

کتاب قدیمی

52

جوہرسلیمانی گلشن مراد

عملیات و تعویذات بمعہ اجازت۔ حب کے تعویذات۔ دشمن کے۔ رزق کے۔مشکلات دور ہوں۔ زاعفران سے

عبداللہ شاہ

1902ہر دوئی

53

سرشتہء قسمت )ہندی نجوم(

زائچہ پیدائش بذریعہ ہندی نجوم۔ گھروں کا ثمرہ پیدائش پر۔ حکامات لگانا۔ نظرات بنانا۔ ہر گھر کے احکام کابیان۔

پنڈت گردھاری لال

قدیمی لاہور

54

علم کیرل)اعداد(

پھل پھول کے ذریعہ سوالات کے جوابات معلوم کرنے کا بے نظیر رسالہ، فالنامہ وغیرہ۔ سفر کا سوال۔ محبت کا سوال۔ دشمن کا سوال وغیرہ۔

پنڈت دیودیال جوتشی

قدیمی

55

تسخیر ہمزادالمعروف پراثرجادو

مسمریزم اور شعبدہ جات۔ چٹکلے اور علاج امراض درج کیا گیا ہے اور بہت کچھ۔ دل کا حال بتانا۔ پھول کا رنگ بنانا وغیرہ وغیرہ۔

ریاض دہلوی

1921لاہور

56

اسرارالجفر مع انوارالقمر

علم جفر کے اسرار بمعہ تجلیات قمر۔ طلسم و تعویذات۔ رزق کے اعمال۔ علم جفر کو حروف میں لانا اور کام کرنا۔

محمد عبداللہ لکھنوی

1894

57

انتحاب النجوم

ایک مکمل کتاب جس میں علم نجوم کا احاطہ کیا ہوا ہے۔ ہندی نجوم و زائچہ سازی۔ نحوست سیارگان کی ۔

مہتاب رائے لودھی

کانپور

59

حب کے سر بستہ راز

حب یا عمل تسخیر کے پوشیدہ راز۔ از افادات غوث الاعظم۔ حب کے اُوپر ایک مکمل کتاب۔

صوفی اقبال احمد

لاہور

60

کلید اسرار

علم کیمیا۔ لیمیا۔ ہیمیا۔سیمیا اور ایمیا یعنی نجات۔ شعبدات۔ سحر۔ طلاسم۔ تسخیر کواکب و جنات کے لیے۔

سید یٰسین علی نظامی

1904

61

کلید سلیمانی المعروف تحفہ سلیمانی

دربیان نکات طلسمات۔ تعویذات انہیں پُر کرنا۔ حاضرات آسیب، شعبدہ جات و علم الرمل۔ سفلی اعمال۔ منتر۔ اس کتاب میں مختصر بیان ہے۔   ایک ایسی کتاب جس کے تمام خواص اور خوبیوں کو چند سطور میں بیان کرنا ممکن نہیں۔ وہ جو متفرق عملیات اور قواعد عملیات و نقوش کے خواہشمند میں ان کے لیے ایک خصوصی دلچسپی کی حامل کتاب ہے۔ کواکب کی سعادت و نحوست، مختلف نقوش کی ترکیب، دعوت، خواص، نقش ذوالکتابی، اسم اعظم، قواعد تکسیرات، حاضرات، شفا، قضائے حاجات، حب، عداوت، غلبہ، محبت، عقد اللسان، استخارہ، فالنامہ، رجال الغیب، اختیارات، ساعات، دوستی دشمنی کواکب، جنتر، منتر اور تعویذات کا بیان اس کا اشاراتی جدول ہے۔ وہ جو ان امور میں دلچسپی رکھتے ہیں ان کے لیے ایک جگہ کا فی قسم کے امور ایک جگہ اور مستند طور پر بیان کیے گئے ہیں۔ عاملین کو ضرور اس کتاب کو پڑھنا چاہیے۔

عامل رمال حکیم محمد غالب

1309بمبی

62

تنتر بِدیا

حیوانات کی بے نظیر تاثیرات – اور تنتروں کی بھرمار۔ یہ کتاب کئی اہم حصوں پر مشتمل ہے۔ پہلے حصہ میں تفصیل کے ساتھ چرند پرند کے ان خواص پر روشنی ڈالی جو خفیہ ہیں اورعوام و خواص کی نظروں سے اوجھل ہیں۔ حیوانات کے مختلف اعضاء اپنے اندر کیا خاص اثر رکھتے ہیں ان کے طبی اور طلسماتی خواص تفصیل سے بیان کیے گئے ہیں۔ اس کتاب کا دوسرا باب مردوں کے لیے الفت و محبت کے تنتروں پر مشتمل ہے۔ اس کے بعد عورتوں کے لیے موہنی تنتر کا بیان آتا ہے۔ کتاب کے آخری حصہ میں روزمرہ زندگی سے متعلق مختلف مسائل، مثلاً ولادت میں آسانی، حفاظت شیر خوار، دشمن کو مغلوب کرنا، بیمار کرنا، محبوب میں دشمنی کی طرح کئی عنوانات پر بحث کی گئی ہے۔ تنتر بدیا پر ایک لاجواب اور واضح معلومات لیے ہوئے نادر خزانہ۔ حیوانات کی بے نظیر کتاب اس کتاب میں ہر جانور اور  پرندوں سے کام لینا اور منتروں سے کام کس طرح لیتے ہیں اس کا مکمل بیان۔

پنڈت رگھوناتھ داس

لاہور

63

مقنا طیس القلوب

تعویذات بنانے اور جفری طریقے اور لوح بنانے کا طریقہ اور اُن کے اثرات اور زائچہ کے لحاظ سے طالع اور اِن کے اثرات سے تعویذات بنانا۔    نام ہی ظاہر کر رہا ہے کہ یہ کتاب دلوں کو ملانے اور مسخر کرنے کے امورات سے متعلق ہے۔ اس نام سے کئی کتب آپ کو مل جاتی ہیں لیکن اصل کتاب اب آپ کی دسترس میں ہے۔ اعمال محبت تسخیر، مسخر حب اور ایسے امور پر مختلف اور متفرق امورات کو تفصیل کے ساتھ بیان کیا گیا ہے۔ یہ کتاب صرف عملیاتی حوالے سے یہ کتاب بحث نہیں کرتی بلکہ نجوم اور حسابی امور کو بھی زیر بحث لاتی ہے۔ سو وہ جو اس موضوع پر ایک جامع، مکمل اور مستند کتاب کی تلاش میں ہیں ضرور مقناطیس القلوب کا مطالعہ کریں، قوی توقع ہے کہ آپ اس سے فائدہ اٹھائیں گے اور یہ کتاب بالیقین آپ کے علم میں اضافے اور مقناطیسی طاقت میں اضافے کا باعث ہو گی۔

بقاحسن فیروز آبادی

1877

64

محبوب الطالبین

ماہر علم روحانی کے علم جفر و شش کلماتِ طلسمات۔ تسخیرات مطلوب و محبوب بذریعہ علم جفر باقاعدہ حکماء۔   اس کتاب کے مصنف پنڈت گرداری لال ہیں۔ یہ کتاب کم و بیش ستر سال پرانی ہے۔ یہ کتاب بنیادی طور پر علم جعفر کے حصہ آثار سے منسوب ہے۔اس میں علم جفر کے بنیادی کوائف یعنی قوائد استخراج، اسماء باری تعالی، بینات، اعداد مُتحابہ، اسماء بدو، حروف قائمہ اور بہت سے دیگر کوائف کا بیان ہے۔ اس کتاب کا ایک بڑا حصہ ایسے اعمال پر مشتمل ہے جو ہر دل عزیزی مخلوق، تسخیر مخلوق و مطلوب اور طلب محبوب،واسطے زیادتی قوت بائہ و امساک اور بستہ کرنے، شہوت و قوت باہ وغیرہ پر مشتمل ہے۔

پنڈی گروہاری لال منجم سیالکوٹی

طبع قدیم لاہور

65

طلسمات منازل قمر

طلاسم قمر اور منتر بنانے کا طریقہ۔   شیخ نجیب الدین حسین سکاکی کی کتاب کا اردو ترجمہ ہے اس چھوٹی سی کتاب میں منازل قمر ملائکہ موکلین، حروف، بخورات، اشکال اور روحانی اعمال دیے گئے ہیں۔ وہ جو منازل قمر کے حوالے سے عملیاتی اور نجومی اور روحانی معلومات کے خواہش مند ہیں تو یہ ایک کتاب جو بظاہر ستائیس(27) صفحات پر مشتمل ہے غیر معمولی اعمال کا مجموعہ ہے۔ اس کا آخری حصہ ’’رسالہ نمونہ اشراق‘‘ پر مشتمل ہے جو علم اشراق کے بیان پر مشتمل ہے۔ اس کے اختتام کے بعد قاعدہ منتر بنانے کا تفصیل کے ساتھ درج ہے جو آپ کے علمی اور عقلی خزانہ میں ایک غیر معمولی اضافہ ہو گا۔ منازل قمری اور اشکال کا بیان اور قاعدہ منتر بنانے کا۔

سید ابوالحسن

لکھنو

66

رازِ نجوم

نجوم پر قدیمی کتاب جو کہ نایاب ہے۔ کواکب کی دوستی دشمنی دیکھنا۔ مختلف سوالوں کے جوابات دیکھنا۔    اس کتاب کی عمر اس وقت ایک سو نو (109) سال پرانی ہے۔ اس کی قدامت اس کی بات کی مظہر ہے کہ یہ قدیم ترین نجومی راز اپنے اندر لیے ہوئے ہے۔ علم نجوم کے تمام بنیادی اصول و قواعد کے بیان کے ساتھ ساتھ اس میں بعض دیگر دلچسپ اور معلومات افزا تکنیکی معلومات فراہم کی گئی ہے۔ مثلاً ممالک اور شہروں کا برج سے تعلق امراض منسوبہ بروج، ادویات منسوبہ بروج، منسوبات راس اور ان کے مالک گر ہوں میں، حلیہ سیارگان، اوصاف ستارگان، حیثیت سیارگان، خصوصیات، اعضاء، ادویہ منسوبہ سیارگان، منسوبات سبع سیارگان مطابق علم طب، امراض منسوبہ سبع سیارگان، قوت و ضعف ستارگان، اونچ نیچ کواکب، قوت ذاتی، عارضی، ذاتی و عارضی، دوستی دشمنی، درشٹی، لگن، شپٹ، گرہ شپٹ، طریق نت ناڑی چلت کنڈلی، ہوڑا، دریش کانڈ کنڈلی جیسے موضوعات اس کتاب کی زینت ہیں۔ گو یہ کتاب ہندی نجوم سے متعلق ہے جس کی ایک جھلک اور حسابات آپ خالد ہندی جنتری میں دیکھ سکتے ہیں تاہم نجوم کی سمجھ اور سیانہ سسٹم والے بھی اس سے نجومی حوالے سے قابل قدر معلومات حاصل کر سکتے ہیں۔ نجوم سے دلچسپی رکھنے والے ہر فرد کے لیے خاص کتاب۔

نامعلوم

1904

67

زمرد کریم النجوم

علم نجوم پر مبنی انتہائی معلومات کتاب۔ گھروں کے اثرات و تاثیرات۔ زائچہ بتانا ، پڑھنا اور ہر برج اور کواکب کے حکم لگانا اور گھر کے اثرات اور کب کون ساکام کرنا ہے اس کا بیان، زائچہ کے گھروں میں برج اور کواکب کی یا پوزیشن ہے اور یہ کای حکم لگا رہے ہیں اور انسانی حالات کس طرح بدلنے ہیں اور برج اور کواکب کن کن درجات پرجا کر کیا حکم لگاتے ہیں اور کن درجات پر  کون سے عملیات مؤثر رہتے ہیں اس کا بیان۔

حکیم کریم بخش

قدیمی

68

اسرارالطلسمات )ترجمہ کلیداسرار(

اصل اور مکمل کلیدی اسرار سے بھرپور ایک قدیمی کتاب کا مترجم نسخہ۔ علم ضاغت اسیتز۔ علم طلسمات۔ علم تسخیر۔ علم خیالات اور علم شعبدات۔

حکیم کریم بخش

1917لاہور

69

تحفہ اسم اعظم

اسم اعظم کیا ہے۔ کتاب کیا ہے۔ مکمل اسم اعظم ہے۔ اسمِ اعظم کا بیان اور قرآن پاک کی مختلف سورتوں کے فضائل اور  اسم اعظم سے بیماریوں کا علاج اور مشکلات کا حل ان سب کا مکمل بیان۔

مولوی محمد حفیظ خٹک پشاوری

1969پشاور

70

عملیات نادرہ )و مجربات طم طم ہندی(

تسخیر قلوب۔ عملیات کواکب کے بارے میں عمل کواکب اور حرف تہجی کے عملیات۔ عمل قمر و عمل عطارد۔ عمل زہرہ۔ عمل شمس کے لیے نقش اور اعمال ۔ ان سب کا اس کتاب میں مکمل بیان ہے۔

مولودی محمد عبدالعزیز کامل

 

71

لطف جوانی

اضائے تناسل کی بیماریوںکی مفصل تشریح۔ تیر بہدف نسخہ جات، اور دھاتوں کو کشتہ کرنے کی تراکیب۔

سنیاسی آشرام سرگودھا

قدیمی

73

سرشتہ تقدیر )دوم(

ہندی نجوم ستاروں اور برج کے اثرات —زائچہ سازی، زائچہ بنانا اور دوستی، دشمنی کواکب کی اور ہر سوال کے زائچے بنا کر دیکھنا اور اُن سے جوابات نکالنا بتانا اور ہر برج کی طاقت اور کواکب کی طاقت کا مکمل بیان اور ہر گھر کے اُوپر مکمل بیان اور ان کے اثرات۔

پنڈت دیویہ پال

نسخہ قدیمی

74

زندہ جادو

علم شعبدات و جادو کی بے مثال کتاب۔ علم شعبدات اور جادو کا مکمل بیان، بکری کے کٹے ہوئے سر کا بولنا و خودبخود کبوتر کا غائب  ہو جانا۔ چراغ کو بغیر آگ روشن کرنا اور بہت کچھ جو اس کتاب کی جان ہے۔

محمد امداد حسین ہڈھوی

قدیمی کانپور

75

روشن ضمیری )تسخیر ہمزاد(

تسخیر ہمزاد کے لیے منفرد طریقے اور مشق کے لاجواب طریقے جو آپ کو تسخیر ہمزادمیں مدد دیں گے۔

صوفی سعادت علی مراد آبادی

کانپور

76

ترجمہ خزینۃ الاسرار ” محبوب الابرار

قرآنی سورتوں کے فضائل اور احادیث مبارکہ سے نیت خلوص اور زیارت النبی صلی اللہ علیم وسلم کا بیان۔ نصیحتِ دین اور شرافت قرآن مجید۔

امام حقی نازل

طبع قدیم لاہور

77

خلا صتہ النجوم

ہندی نجوم کی کتب سے استفادہ۔ سوالات کے جوابات۔ زائچہ بنانا اور دوستی دشمنی کواکب کی نظرات دیکھنا کواکب کی زائچہ پڑھنا مختلف سوالوں کے جواب دینا، نوکری کب ملے گی سے لے کر دشمن، قسما حال دیکھنااور  بہت کچھ جو ہر نجومی کی ضرورت ہے۔

پنڈت رام پرشادی

1915لکھنو

78

ابجد النجوم

علم نجوم کے مبتدی کے لیے مفید معلومات۔ علم نجوم اور جفر کی مکمل تشریح۔

سید ابوالحسن

لکھنو 1915

79

سحر سامری )دوم(

ان اقسام پر منقسم ہے۔ ممنیرنجات۔ اقسام فسوں۔ اقسام تعویذات۔ نسخہ جات۔ کشتہ جات۔ خواص غریبہ طالع۔ مہورت وغیرہ۔

سید امیر حن مہتم جامع دہلی

1938لاہور

80

عملیات مراقب )بڑا(

عملیات و تعویذات پر مکمل کتاب۔ عملیات پر مکمل کتاب،دشمنان کو زیر کرنا، محبت پیدا کرن، ہر بیماری کا علاج کرنا اور حب کے خاص اعمال، چور کو پکڑنے سے اعمال، گم شدہ چیز کے مل جانے کے عملیات، جادو سحر دور کرنا۔ آسیب دور کرنے کا مختصر بیان۔

مولوی نذیر احمد عرشی

لاہور

81

اندر جال )بڑا( بمعہ سٹہ کی کنجی

منتر تنتر کا بڑا بیٹھک اور متعدد شعبدے۔ دشمن کو زیر کرنا منتر ہے۔ حب ، منتر قبرستان میں بیٹھ کر بھوت سدھ کرنا۔ خاوند کو وش میں کرنے کا منتر۔ اس کتاب میں مکمل بیان ہے۔

راجیشور کمار

قدیمی دہلی

82

مجربات سیوطی طب والحکمۃ )امام سیوطی کی طب وعملیات کی کتاب کا اردوترجمہ(بڑی

طب و حکمت پر ایک نادر کتاب۔ جس میں دوائیں اور دعائیں بمعہ علامات مرض ہیں۔ بچوں اور حیوانات کے لیے یکساں مفید علاج۔

تصحیح و نظر ثانی حکیم اعظم بیگ

نسخہ قدیم لاہور

83

غیبی اشارے )علم اعداد(

اعداد کی مخفی قوتیں، اور تمام آئندہ واقعات معلوم کرنا قبل از وقت۔ اپنا حال خود معلوم کریں اور مقدر سنواریں۔

سردار علی صابری کانپوری

1952

84

مجربات شیخ سیوسی )اردوترجمہ(

فوائد شریفہ اسرار منخیہ، عملیات غریبہ اور ذخائر نفیسہ کا گنجیہ اوراد۔ عملیات وظائف، ادعیہ اذکار اور معالجات روحانیہ پیش کیے گئے ہیں۔   یہ کتاب امام الی عبداللہ محمد بن یوسف السنوسی کی تحریر کردہ عربی کتاب کے اُردو ترجمہ پر مشتمل ہے۔ اُردو ترجمہ کا سن اشاعت 1912 ء ہے۔ جبکہ عربی کی کتاب اس سے بھی قدیم ہے۔ اس کتاب میں شیخ صاحب نے مختلف اعمال و افعال تحریر کیے ہیں۔ میدان عملیات میں شیخ صاحب کو جو درجہ حاصل ہے اس کے مد نظر ہر فرد اس کتاب کی اہمیت اور سند کو سمجھ سکتا ہے۔

امام ابی عبداللہ محمد بن یوسف

1912

85

الو تنتر )پنڈت راجیش دیکشت(

باتصویر ہے۔ الو کے تنتر۔ تنتر۔ منتر بتائے گئے ہیں۔ اُلو کے تنتر منتر کا بیان الو کے استعمال کا طریقہ،  الو سے ہر پریشانی کے حل کے لیے اس کا استعمال کس طرح کیا جائے گا یہ اس کتاب میں بیان کیا گیا ہے۔

راجیش دیکشت

دہلی قدیم

86

گلشن اسرارالاہوت وناسوت(18رسائل)

اردو ترجمہ۔ عملیات کی اٹھارہ عجیب و غریب کتب۔ علم اعداد اور نجوم اور برج کو ایک کا مختصر بیان عورتوں کے امراض کا مکمل حل سحر جادو کا علاج، حب کے اعمال، دشمنی کے اعمال، رزق میں برکت کے لیے آیت شریف اور بہت کچھ جس کا بیان ہے۔ علم رمل کا مختصر بیان۔

عبدالوہاب

1344لاہور

87

اسرارالاعداد )حصہ دوم(

پرشن کا حل۔ اجتہادات۔ مجموعہ خواص بمعہ امراض فالنامہ از لم الاعداد۔ مزید سینکڑوں اُصول اعداد۔

حکیم سید فقیر حسین ضیاء النقوی بھاکری

لاہور

88

پرشن آفتاب )اول(  ہندی وقتی نجوم

نجوم اور فال کے احکامات۔ مستقبل کے حالات۔ قبل از وقت جانئیے۔

پنڈت دیو دیال

قدیمی

89

مجموعہ اعمال مجربہ سورہ یسین شریف)باموکل طریقہ زکوۃ(

اعمال محبت ، عداوت۔ ترقی و عزت جاہ۔ کشائش رزق و دولت۔ فتحیابی مقدمہ، تسخیر حاجات و مشکلات وغیرہ۔ حب کے خاص اعمال و زبان بندی ۔ دشمن کو زیر کرنا۔ دشمن کو مالی نقصان دینا۔

محمد عبدالصافان نقشنبدی

نسخہ قدیم

90

مجموعہ اعمال مجربہ سورہ مزمل شریف)باموکل طریقہ زکوۃ(

حب کے اعمال، دشمنی کے اعمال۔ رزق میں برکت کے لیے۔ عداوت کے اعمال۔ سحر جادو کو دور کرنا اور جادو سحر سے حفاظت اور آسیب سے حفاظت۔ قید سے رہائی۔ ہر قسم کی پریشانی کا حل کتاب میں موجود ہے۔

محمد عبدالصافان نقشنبدی

نسخہ قدیم

91

امداد السالکین۔ سیف العاملین

وظائف و عملیات اور مختلف امراض کے عملیات و تعویذات۔ حب کے، دشمن کے ،رزق کے، مشکلات کے حل کے لیے۔

سیداکرام حسین کرنالی

 

 92

آئینہ جواہر

نادر و نایاب علم جواہرات کا خزانہ۔ خواص و اثرات جواہرات کیمیائی ترکیب مقام پیدائش و حالات برآمدگی۔

پنڈت امرناتھ

1913

93

ترجمہ شرح حزب البحر

اعتصام و اقسام طریقہ زکاۃ۔ حصول حاجات۔ہر مشکل کی دعا اور ہر کام کے اسماء الہی اور آیتِ قرآنی۔ترجمہ مولوی عبدالاحد

شاہ ولی اللہ ترجمہ مولوی عبدالاحد محدث دہلوی

کراچی

94

ترجمہ سترالجمیل

رزق کے خاص اعمال۔ عملیات و تعویذات پر بہترین کتاب۔ فوائد اعمال و مجرب معمولات۔ محبت کے خاص عملیات و نقوش۔

شیخ ابو الحسن شاذمی

بارسوم 1981

95

الحکیم )جنوری1929(

طب و حکمت کے موضوع پر رسائل، کتاب  ہٰذا  مندرجہ ذیل عنوانات پر مشتمل ہے۔  تشخیص الامراض (بشرہ، تھوک و بلغم )، حفظِ صحت (قبل از وقت موت)، تذکرۂ عقاقیر( رام دلاری و چمکی بوٹی) الامراض و العلاج ( امراض غیر مدونہ، امراض آلات تنفس، نزلہ، زکام، موتی جھرا)۔

 

 

96

الحکیم )فروری1929(

طب و حکمت کے موضوع پر رسائل۔  اس کتاب میں موجود عنوانات یہ ہیں۔ تشخیص الامراض (رموزِ تشخیص )، حفظِ صحت ( قبل از وقت موت سے بچنے کا طریق)، تذکرۂ عقاقیر  (بواسیر بوٹی) ، الامراض و العلاج (امراض غیر مدونہ (مرض اخضر)   ضعف باہ، نزلہ زکام)، عملی معالجات (جرب، سل و دق، زحیر کاذب) ،متفرقات (سراج ملکوت و علاج مہوت)، مجربات، مجربات طب جدید، تجربے کی کسوٹی، مکتوبات، نقد و نظر۔

 

 

97

الحکیم )مارچ1929(

طب و حکمت کے موضوع پر رسائل۔ کتاب میں موجود عنوانات ملاحظہ ہوں۔ تشخیص الامراض (تشخیص کلی) ، حفظ صحت (قبل از وقت موت سے بچنے کا طریق)، علم الادویہ (آئیوڈین)، الامراض و العلاج (امراض غیر مدونہ  فقرالدم مہلک یا خبیث، جفث الدم، سرخبادہ، نزلہ و زکام) ، عملی معالجات (درد فم معدہ، صداع شرکی معدی مرہن) متفرقات (سراج  ملکوت و علاج مبہوت)

 

 

99

الحکیم )جون1929(

طب و حکمت کے موضوع پر رسائل۔یہ کتاب ان عنوانات پر مشتمل ہے۔منافع الاعضاء (تشریح دوران دم) ، حفظِ صحت( زچہ و بچہ کے متعلق ہدایات)، علم الادویہ ( الائچی، قلب الجحر)، الامراض و العلاج (امراض غیر مدونہ، بواسیر، آتشک) عملی معالجات (عصابہ، وجع الکلیہ) تبصرہ، متفرقات۔

 

 

100

الحکیم )جولائی1929( 

طب و حکمت کے موضوع پر رسائل۔کتاب میں موجود عنوانات ۔ مذاکرہ طبیہ (اربعیت اخلاط)، منافع الاعضاء (تشریح دوران خون و نبض) حفظِ صحت (تمباکو کے نقصان)، علم الادویہ (لونگ یا قرنفل)، الکیمیا ( ایک قلمی بیاض کے چند اکسیری نسخے) الامراض و العلاج (امراضِ غیر مدونہ۔ فرفورا، اختلاج القلب یا خفقان) عملی معالجات (حمیٰ دق و ورمِ جگر) ، متفرقات (تکذیبِ امراضِ غیر مدونہ)

 

 

101

الحکیم )اگست1929( 

طب و حکمت کے موضوع پر رسائل۔کتابِ ہٰذا  زیرِ نظر عنوانات پر مشتمل ہے۔مذاکرۂ طبیہ (اربعیت اخلاط، اخلاط کا تعلق بدنِ انسانی کے ساتھ، تولد اخلاط کی کیفیت) ، حفظِ صحت ( مچھر، تیمارداری)، علم الادویہ ( الائچی)، الامراض و العلاج ( فقرالدم طحال، امراض حمل، خفقان (مسلسل)) عملی معالجات (عطاش، بچوں کے سبز اسہال، ورمِ طحال) متفرقات ( طب قدیم و جدید، مشرقی و مغربی اصول علاج کا تقابل)۔

 

 

102

الحکیم )ستمبر1929( 

طب و حکمت کے موضوع پر رسائل۔ کتاب کے  اہم موضوعات درجِ ذیل ہیں۔ تاریخ طب و اطبا (سشرت)، مذاکرۂ طبیّہ (اربعیت اخلاط(۳) خلط قسمیں)، نظر و نقد، حفظِ صحت (دتابیر و احتیاطِ اغذیہ ) ، علم الادویہ (اقونیطون) الکیمیا (قلمی بیاض کا  ایک ورق)، علم الجراحت (خلع یا جوڑ اُکھڑنا) ، الامراض و العلاج ( امراض غیر مدونہ، مرض بیری بیری، موسمی امراض، دردِ معدہ، نفخ و قراقر معدہ، ہیضہ، خفقان) عملی معالجات (کیا یہ تپ دق یا لثقہ؟)  متفرقات (مشرقی و مغربی اصول علاج کا تقابل)۔

 

 

103

الحکیم )اکتوبر1929(

طب و حکمت کے موضوع پر رسائل۔ کتاب کے موضوعات یہ ہیں۔ معلومات جدیدہ (علاج بالفاقہ، حرق بالنار کا چائے سے علاج، غذا کے اجزائے مؤثرہ یا وٹامنز، انسداد تپ دق کے لیے مرغن غذا کا استعمال،  دق و سل ، تمباکو نوشی کا علاج، نسلِ انسانی کا مستقبل، شہد دافع عفونت ہے، آم کے دوائی خواص، اعادۂ شباب، جوہرِ طحال سے سل کا علاج) تاریخِ طب و اطبا (سشرت)، مذاکرۂ طبیّہ (اربعیت اخلاط، اربعیت اخلاط(۲)، تکذیب امراضِ غیر مدونہ کیا فقرالدم کوئی خاص مرض ہے، تکذیب امراض غیر مدونہ (۲) فقرالدم و مرض اخضر، اربعیت اخلاط تمہید۔ خلنا کی ماہیت، تکذیب امراضِ غیر مدونہ مرض اخضر فقر الدم مہلک، اربعیت اخلاط (۲)، بدن انسان کے ساتھ اخلاط کا تعلق تولد اخلاط کی کیفیت ، اربعیت اخلاط (۳) خلط کی قسمیں، اربعیت اخلاط (۴) خلط کی قسمیں۔تشریح و منافع الاعضاء (تشریح و منافع قلب دورانِ خون، قلب کی حرکات آوازیں۔ حالت جنین میں دورانِ خون، حالت جنین میں دورانِ خون، دورانِ خون و نبض ، حرکات قلب، حرکت قلب کی منفعت)، علم الجراحت ( خلع یا جوڑ اکھڑنا)، حفظِ صحت (قبل از وقت مو ت سے بچنے کا طریق، قبل از وقت موت سے بچنے کا طریق(۲)، نزلہ و زکام، تقدم بالحفظ، قبل از وقت موت سے بچنے کا طریق(۳)چند کام کی باتیں۔ منہ، خلق اور دانتوں کے امراض سے حفاظت کی تدابیر، زچہ و بچہ کے متعلق بعض کار آمد ڈاکٹری ہدایات، زچہ و بچہ کے متعلق بعض کار آمد طبی ہدایات، تمباکو کے نقصانات، مچھر، تیمارداری، تدابیر و احتیاطِ اغذیہ)، علم الادویہ (تخم دھتورہ سیاہ، رام و دلائی و چمکی بوٹی، بواسیر بوٹی، کرنٹی پونی یا کورنٹا، آئیوڈین، خرس، شہد دافع عفونت ہے، آم کے دوائی خواص، الائچی، قلب الجحر، بواسری بوٹی، بیر بہوٹی کی حفاظت کی ترکیب، لونگ یعنی قرنفل ، بیر بہوٹی کی حفاظت کی ترکیب، الائچی، اتوینطوں انیس، قونیطون، جدوار) تذکرۂ عقاقیر ( تخم دھتورہ سیاہ، رام  دولائی و چمکی بوٹی، بواسیر بوٹی، کرنٹی بوٹی یا کورنٹا، الائچی، اقوینطون۔ اتیس، اقونیطون۔ جدوار) الکیمیا(ایک اصلاح طلب اکسیری نسخہ، روغن سیماب و ہڑتال و شنگرف،نیلا تھوتھا شگفتہ قایم، کشتہ سرب، ایک کیمیائی نسخہ کا حل، ایک کیمیائی نسخہ کا حل، ایک کیمیائی نسخے کی اصلاح، (مندرجہ اپریل  ۱۹۲۹ء  ایک قلمی بیاض کے چند اکسیری نسخے)، روغن اکسیری، شورہ قایم النار، نسخہ نقرہ، نسخہ طلاء ، قلمی بیاض کا ایک ورق ، ایک حملانی نسخہ)تشخیص الامراض (مقدمہ، استقصاء المریض ، تشخیصی نکات، تشخیصِ کلی، طب قدیم کے نقطہ نظر سے، نبض طب قدیم کے نقطہ نظر سے، نبض طب قدیم و جدید کے نقطہ نظر سے ،  قاردرہ طب جدید کے نقطہ نظر سے ، قاردرہ طب جدید کے نقطہ نظر سے، قاردرہ امتحان خوردبینی، تشخیص چربی، امراض دماغ، صداع و آتشک، آتشک مقامی و جسمی، ذات الریہ وفات الجنب، سوزشی درد، عصبی درد، اختناق الرحم، ہسٹریا، کزاز، واء الکلب، امراض جدیدیہ، چیچک، موتیا سیتلا، خسرہ ، سرخ بخار ، حمٰی دق، حمیٰ لثقہ ، حمیات خلطی، بطلان الصوت، فالج، نفث الدم، بواسیر، دردِ معدہ، عجان، صرع جلقی۔ درد کوش، غشی، ذبول مفرط ضعف باء ، احتباس الطمث، اوجاع یا درد ، اورام، تشخیصِ کلی، ہوش و حواس، غشی، بے ہوشی، بےہوشی کے اسباب اور ان کی تشخیصی علامات، صرع کی بے ہوشی اور غشی کا فرق، صبوع اور اختناق الرحم کی بے ہوشی کا فرق، غشی اور اختناق الرحم کی بیہوشی کا فرق۔ شراب اور سکتہ دموی کی بیہوشی کا فرق، تزعزع الدماغ و سقطتہ الدماغ کی بیہوشی کا فرق، ہیئت مریض، انداز رفتار، نشوؤنما اور تغذیہ کی کیفیت، براز، طب قدیم کے نقطۂ نظر سے، براز کا خوردبینی امتحان و تصاویر، تشخیص  جزئی، امراض چشم کی تشخیص، طب قدیم کے مطابق، امراض چشم کی تشخیص  طبِ قدیم کے مطابق، امراض چشم کی تشخیص  طبِ جدید کے مطابق، یرقان، دبیاتہ المثانہ، دردگردہ، سنگ و ریگ گردہ، سل و دق، فواق نزلی، قولنج، غب خالص دائیرہ، حمیٰ لثقہ، ام الصبیان، تشخیص کلی، بشرہ، آنکھیں، پپوٹے، ناک، لب ،کان ،  رخسارے، چہرہ کے عام مظاہرات، جِلد ، تھوک، بلغم، خون رموزِ تشخیص، امراض راس، امراض صدر، امراضِ بطن، عام حالات و مظاہرات بشرہ، نبض)الامراض و العلاج ( امراضِ دماغ، صداع و آتشک، آتشک مقامی و جمی، ذات الریہ، ذات الجنب، سوزشی درد، عصبی درد، اختناق الرحم۔ ہسٹیریا، کزاز، واء الکلب، چیچک۔ موتیا سیتلا، خسرہ، سرخ بخار، حمیٰ دق، تپ لثقہ، دیگر حمیات خلطی، بطلان الصوت، فالج۔ نغث الدم، بواسیر، دردِ معدہ۔ عجان، صرع جلقی، دردِ گوش، غشی، ذبول مفرط ضعفِ باہ، احتباس الطمث ، اوجاع و اورام ، یرقان، دجلۃ المثانہ، دردِ گردہ، سنگِ دریگ گردہ، سل و دق، فواق نزلی، قولنج، غب خالص دائرہ، حمیٰ لثقہ ام الصبیان، امراض غیر مدونہ، خون کی بیماریاں، فقرالدم (انیمیا)، امراض آلات تنفس، ذات الریہ و ذات الجنب، نزلہ و زکام، موتی جھرا، امراض غیر مدونہ، مرض اخضا، ضعفِ باہ، نزلہ و زکام، جرب، سل و دق، زحیر کاذب، امراض غیر مدونہ، فقرالدم مہلک یا خبیث، نفث الدم، سرخ بادہ، نزلہ و زکام (۳) درد فمِ معدہ، یا وجع الفواد، صداع شرکی معدی مزمن، دم ابیض، نزلہ متقرحہ، سدد ما ساریقا، دجع المفاصل آتشکی، جنون عار، امراض غیر مدونہ ، مرض ہاجکن، فقرالدم لغاوی، کلب الکلب، وج القلب، بواسیر دموی، ورمِ جگر، ورم ملتحمہ، تکذیب امراض غیر مدونہ ، کیا فقرالدم کوئی خاص مرض ہے؟، امراض غیر مدونہ، فقرالدم جریانی، بواسیر، آتشک، درجہ ثانی کے عوارض، عصابہ، وجع الکلیہ، دردِ گردہ، تکذیب امراض غیر مدونہ(۲) فقرالدم و مرض اخضر، امراض غیر مدونہ، فرفورا، خفقان، حمیٰ دق و ورمِ جگر، کذیب امراض غیر مدونہ، مرض اخضر و فقرالدم مہلک، امراض غیر مدونہ، فقرالدم طحالی،  امراضِ حمل، خفقان (۲) عطاش۔ بچوں کے سبز اسہال، ورمِ طحال، امراض غیر مدونہ، فرفورا، موسمی امراض ، درد معدہ، نفخ و قراقر شکم، ہیضہ، خفقان (۳) کیا یہ تپ دق تھا یا لثقہ؟ ، خفقان (۴) بخار ، کابوس) عملی معالجات ( بطلان الصوت، فالج، نفث الدم، بواسیر ، دردِ معدہ ، زخم عجان، صرع، دردگوش، عشی، زبول مفرط، ضعفِ باہ، احتباس الطمث، یرقان، دبینتہ المثانہ ، دردِ گردہ، سنگ و ریگِ گردہ، سل و دق، فواق نزلی، قولنج، غب خالصہ دایرہ، حمیٰ لثقہ، ام الصبیان، موتی جھرا، جرب۔ سل ودق، زحیر کاذب، درد، فم معدہ، یا وجع الفود، صداع شرکی معدی مزمن، سدو ما ساریقا، وجع المفاسل آتشکی ، جنون حار، بواسیر دموی، ورمِ جگر، ورمِ ملتحمہ، عصابر، وجع الکلیہ درد کلیہ ،درد گردہ، حمیٰ دق و ورمِ جگر ، عطاش، بچوں کے سبز اسہال، ورمِ طحال، کیا یہ تپ دق تھا یا لثقہ؟ کابوس) متفرقات(تقویم الحکیم بابت سال  ۱۹۲۹ء ، سراج الملکوت و علاج مبہوت ، سراج المکوت و علاج مبہوت (۲) سراج الملکوت و علاج مبہوت(۳)، تکذیب امراض غیر مدونہ کیا فقرالدم کوئی خاص مرض ہے؟ تکذیب امراض غیر مدونہ، مرض اخضر و فقرالدم مہلک، مشرقی و مغربی اصول علاج کا تقابل، مشرقی و  مغربی اصول علاج کا تقابل (۲)

 

 

104

الحکیم )نومبر1929(

طب و حکمت کے موضوع پر رسائل،  عنوانات۔ تحفظ و علاج دندان، بابِ اول تشریح و وظائف دندان( دودھ کے دانت، دائمی دانت، دانتوں کی بے ترتیبی، دانت کی ساخت، دانتوں کے افعال، دانتوں سے کام لینا، دانتون کی ساخت کا خراب ہونا، دانتوں کی کیمیائی ساخت، دانت نکلنا، بچوں کے دانت بآسانی نکلنا، تولید الاسنان الواہیتہ) باب دوم دہنی و سنی حفظِ صحت( دہنی رطوبتیں، غذااور دانتوں کا تعلق، مسواک ، تحفظِ دندان، دہنی و سنی صفائی کی اہمیت، بعض کارآمد ہدایات، صابون سے دانتوں کی صفائی، مسواک اور نمکیات کا استعمال، مسواک اور محققین فرنگ، برش سے دانتوں کی صفائی، حیاتین “الف” اور دانت) بابِ سوم ادویہ مفردہ و مرکبہ ( طبی ادویہ، نسخہ جات، ڈاکٹری ادویہ، ہو میو پیتھک ادویہ ) باب چہارم مجربات و نسخہ جات (مبادیات، طبی نسخے)۔

 

 

105

الحکیم )دسمبر1929(

طب و حکمت کے موضوع پر رسائل، عنوانات۔ بابِ چہارم (بقیہ) مجربات و نسخہ جات، (طبی نسخے، ڈاکٹری نسخے،  سنون، کاربالک ٹوتھ پاؤڈر، کوئلے  والے منجن ، لیمونی منجن، مونگوی منجن، بستہ منجن، چھالیہ کے بستہ منجن ، کوئلہ کا بستہ منجن، کاربالک ٹوتھ پاؤڈر، سیال منجن ) باب پنجم امراضِ اسنان ولثہ ( اصول علاج، وجع الاسنان، درد ِ دندان سوء  مزاجی، دردِ دندان ریحی و بخاری، دردِ بوجہ تاکل و تفتت و ثقب دندان، مسوڑھوں کے قرحہ و آکلہ ناصور سے درد ، ورمِ لثہ (مسوڑھے کی سوجن) پائی اوریا ایلوی اولیرس یا ناصورلثہ، دردِ دندان اور عصبی درد، حفرالاسنان، دانتوں کا میل، زبان، خلق  اور الحکیم، سوالات)۔

 

 

106

الحکیم )جنوری1930( 

طب و حکمت کے موضوع پر رسائل۔ اس کتاب میں موجود موضوعات یہ ہیں۔ ضمیمہ اشاعت خاص (باب پنجم (بقیہ) امراض اسنان دلتہ، تحرک الاسنان، تدابیر قلع الاسنان، حفرالاسنان، ضرس، تغیرلون دندان، ذہاب ماء الاسنان)، مذاکرۂ علمیّہ (مسئلہ اخلاط) ، حفظِ صحت (موسمِ سرما) تذکرۂ عقاقیر (اقونیطون)، الامراض و العلاج(ثہقہ)،۔

 

 

107

الحکیم )فروری1930( 

طب و حکمت کے موضوع پر رسائل۔ اس کتاب کے موضوعات۔ مذاکرۂ علمیہ (مسئلہ اخلاط)، حفظِ صحت (روزے)، تذکرۂ عقاقیر(برہمی بوٹی)، الکیمیا(بعض کام کی باتیں،کشتۂ نقرہ جاذب فرار) الامراض و العلاج (ثہقہ یا کالی کھانسی، امراض غیرمدونہ، اسکربوتی یا لِثہ  دامیہ، ذات الجنب، سل و دق)، متفرقات (تکذیب امراض غیر مدونہ (۴)، دعوت مناظرہ)

 

 

108

الحکیم )مارچ1930( 

طب و حکمت کے موضوع پر رسائل۔ موضوعاتِ کتابِ ہٰذا۔ مذاکرۂ علمیہ (مسئلہ اخلاط (۳)، مظاہرِ ذہنیات) ،نقد و  نظر(شرح اسماء الحسنیٰ ، پنجابی دربار، پاکٹ ڈاکٹر)، حفظِ صحت (انسان بیمار کیوں ہوتا ہے؟)، علم الادویہ (گاجر)، الکیمیا (کشتہ جستِ اکسیری قایم النار، ایک اصلاح طلب کیمیاوی نسخہ)  الامراض و العلاج ( سل و دق(۲))، عملی معالجات(جریان و بواسیر ) متفرقات (تکذیب امراض غیر مدونہ (۴) کیا زمین سورج کے گرد گھومتی ہے؟)۔

 

 

109

الحکیم)اپریل1930(

طب و حکمت کے موضوع پر رسائل، کتاب کے اہم  موضوعات ۔ مذاکرۂ علمیہ (مظاہرِ ذہنیات، افتراق ذہنی)، حفظِ صحت (روزے)، علم الادویہ (گاجر)، الکیمیا( ایک کیمیائی نسخہ کی اصلاح، کھریا کھار، نوسار)، الامراض وا لعلاج ( سل و دق (۳)، استمنا بالید)، متفرقات (تکذیب امراض غیر مدونہ(۱)، طب یونانی کے اصول تدوین)،نقد و نظر (رہبر انجکشن وغیرہ)۔

 

 

110

الحکیم)مئی1930(

طب و حکمت کے موضوع پر رسائل  صحت کے حوالے سے اہم  موضوعات پر مشتمل رسالہ 

 

 

111

الحکیم)جون1930(

طب و حکمت کے موضوع پر رسائل  یہ رسالہ بھی صحت و تندرستی کے حوالے سے اہم موضوعات پر مشتمل ہے۔

 

 

112

الحکیم)جولائی1930( 

طب و حکمت کے موضوع پر رسائل۔ کتا ب میں موجود عنوانات۔ مذاکرۂ علمیہ (مظاہر ذہنیات (۱۱)، اعتقاد کے حیرت انگیز کرشمے، مسمریزم یا ہپناٹزم) حفظِ صحت (زچہ بچہ، جنین کی تندرستی)، تذکرۂ  عقاقیر ( منڈی بوٹی، منڈی کے بعض مفید و مجربات نسخہ جات)،  الامراض و العلاج (سوزاک)،متفرقات (ٹاٹر کی چٹنی)۔

 

 

113

مصرکاجادو  )اصلی و قدیمی(

جادو، مسمریزم۔ عملیات، تعویذات، فتیلہ جات۔ آسمانی حالات۔ تسخیر بروج و سیارگان۔ طلسمات منتر جنتر کا مفصل بیان۔

حکیم محمد عزیز

قدیمی کتاب

114

وظائف حُب و بغض

حب یعنی کشف القلوب اور بعض کے عملیات، مجرب اور آزمودہ۔ حب کے مکمل اعمال۔ رزق فراخی کے اعمال اور آیت۔ مختلف امراض کے اعمال۔ آیت جن نکالنے کے اعمال۔

مولانا غلام مصطفیٰ

لاہور

115

اندرجال

عجیب غریب تماشے اور شعبدوں کا بیان۔ منتر اور ان کے نقوش۔ محبت کے خاص منتر۔ دشمن کو زیر کرنا۔ روزی ملنے کا خاص منتر۔ نظر بندی کا منتر۔ چوری نکالنے کا منتر۔

محمد افضل

لاہور قدیمی

116

الوتنتر عرف خفیہ جادو

الو پر عجیب و غریب سہل الحصول اور فوراً اثر دکھانے والے تین صد مجرب لاثانی منتر ہیں۔

باوا صاحب دیال

قدیم کتاب

117

شجرہ رسول نسب نامہ رسول مقبول ﷺ

اہلبیت اور صحابہ کرام ؓ۔ حکایات مثنوی مولانا روم۔ وراثت و نزول ایران۔ تاریخ مکمل معظمہ و مدینہ منورہ۔

پیر غلام دستگیر

قدیمی کتاب لاہور

118

تعو یز ات لاثانی

نایاب تعویذات کا ذخیرہ۔ دشمن کو زیر کرنا، حب پیدا کرنا ہر قسم کے امراض کو دور کرنا۔ رزق کے لیے نقش، جادودور کرنا۔

حافظہ محمد رفیق اویسی

گجرات

119

منتر شکتی

کرامات و مشکلات سے چھٹکارہ حاصل کرنے کے لیے خفیہ منتروں اور جنتروں سے بھرپور رسالہ۔ نہ معلوم کا پتہ معلوم کرنا۔ بخار دور کرنا۔دشمن کو زیر کرنا۔

پنڈت موہن لال جالندھر

قدیمی جالندھر

120

ہمالیہ پربت کا جادو” موہنی ودیا

مسمریزم اور تسخیر کے عملیات۔ محبت اور کشش کے راز۔ انگریزی کتاب کا لفظ بہ لفظ ترجمہ۔

عامل پیر صاحب

ملتان

121

وفیات الاخیار)عرس “بزرگوں کی تاریخ وفات”مقام دن(

تاریخ وفات مزارات تقریباً2000سے زائد صوفیا کا مکمل تذکرہ۔ حضرت خوانہ شمس الدین کی وفات کب ہوئی اور کہاں ہوئی۔ حضرت شیخ شمس الدین اور بہت سے بزرگوں کے بیان میں تاریخ کے ساتھ۔

مولانا محمد احسن چشتی صابری

قدیمی

122

اعمال قرآنی

یہ کتاب آیات قرآن کی مخفی اسرار کا خزانہ ہے، اور ہر قسم کے عملیات درج ہیں۔ حب کے خاص اعمال۔ دشمنی کے خاص اعمال، رزق کے خاص اعمال ۔ ہر پریشانی کے حل کے لیے الگ قرآنی۔  اس کتاب کے مصنف مولوی حافظ حاجی محمد اشرف علی صاحب ہیں۔ یہ کتاب تین حصوں پر مشتمل ہے۔باعث قدامت اور صفحات کے قدیم ہونے کے سبب سنِ اشاعت نہیں پڑھا جا سکتا۔ اس کتاب میں مصنف نے قرآن کی مختلف آیات اور سورتوں کے ذریعے روحانی اور جسمانی علاج کو بیان کیا ہے۔ کتاب کے تمام مضامین کا احاطہ کرنا ممکن نہیں۔ بہرحال شرعی حوالے سے ایک ایسی کتاب ہے جس کے اعمال روحانی پر کوئی بھی مسلمان بلا کسی پریشانی کے عمل کر سکتا ہے۔ پڑھنے سے تعلق رکھتی ہے۔

مولانا محمد اشرف علی تھانوی

بجنور 1954

123

صبح کا ستارہ

زمین اور قبر کے بیان میں۔ مسائل کے بیان میں۔ پیشنگوئی وغیرہ۔ میت کی سختی کے بیان میں۔ صبر کے بیان میں۔

  یہ کتاب پہلی مرتبہ 1827ء میں شائع ہوئی۔ اصل کتاب دقائق الاخبار (جسے امام غزالی  ؒ نے عربی زبان میں تحریر کیا تھا کہ اُردو ترجمہ پر مشتمل ہے۔ اس کا ترجمہ عباس بن ناصر نے کیا اور اُردو میں اس کا نام صبح کا ستارہ رکھا۔ یہ کتاب بنیادی طور پر آدم‘ فرشتوں اور موت کی پیدائش پیغمبروں کی روحوں کے بیان ‘ روح نکلنے کے بیان‘ منکر نکیر‘ براق‘ ذکر صور اور اس طرح کے بہت سے دیگر معاملات کے بیان پر مشتمل ہے۔

 

عباس بن ناصر علی

قدیمی

124

فضائل الشہور والصیام فے ادواراللیالی والایا

عبادات از استخراج کتب اولیاء کرام ۔ دنوں مہینوں کے حساب سے۔ بارہ مہینوں کی فضیلت کا بیان۔ متفرق فصیلیں۔ ساتوں دن کی نمازوں کا بیان۔راتوں کی نمازوں کا بیان۔    یہ کتاب 1930میں شائع ہوئی تھی۔ اس کتاب کے مصنف فقیر محمد رمضان ہیں۔ اس کتاب میں مختلف عبادات شب و روز اور مہینوں اور دنوں وغیرہ کی عبادتوں کے فضائل تحریر ہیں۔

فقیر محمد رمضان بوڑیوی

قدیمی

125

پند نامہ حضرت شیخ فرید الدین عطار )بمعہ ترجمعہ(

ترجمہ۔ بند نامہ۔ حضرت شیخ فرد الدین عطار۔ اس کتاب میں درحمد باری تعالیٰ دربیان مخالفت نفس امارہ۔ دربیان فوائد خاموشی۔ دربیان عمل خالص کا بیان ہے۔   اس کتاب کے مصنف حضرت شیخ فرید الدین عطار ہیں۔ اس کتاب میں اصل پند نامہ جو کہ فارسی میں ہے کا ترجمہ بھی تحریر ہے۔ اصل فارسی کتاب تو کئی سو سال قدیم ہے۔ تاہم اس کا ترجمہ کم و بیش 1930ء کا ہے۔

شیخ فرید الدین عطار

 

126

انوار غوثیہ

فرمودات غوث عالم حضرت بہائو الدین زکریا ملتانی بزرگوں کا بیان۔ حدیث شریف کا بیان۔

مخدوم حسن بخش قریشی

کتاب قدیم

127

اسوہ صحابیات

ازدواج مطہرات۔ نبات طیبات اور اکابر صحابیات کی زندگی کے اخلاقی، معاشرتی مذہبی و علمی خدمات، عورتوں اور لڑکیوں کے لیے۔

مولانا عبدالسلام ندوی

1946اعظم گڑھ

128

نوائے فلک )علم نجوم(

علم نجوم پر سیر حاصل کتاب زائچہ بروج اور سیارے۔ گھروں کی تقسیم۔ نظرات سیارگان۔   اس کتاب کے مصنف افضل سراج صاحب ہیں۔ کتاب میں تاریخ اشاعت درج نہ ہے۔ تاہم اس میں درج مختلف عبارتوںسے ظاہرہوتا ہے کہ یہ شاید 1952ء کے آس پاس شائع ہوئی تھی۔ یہ کتاب بنیادی طور پر علم نجوم کے طالبین کے لیے ہے۔ بروج‘ کواکب‘ سعادت و نحوست‘ خصوصیات‘ اثرات‘ شرف و ہبوط‘ نظرات ‘ زائچہ ولادت ‘ وقتی زائچہ وغیرہ کے بیان کے علاوہ انسانی خدوخال و قدوشکل بمطابق بروج‘ کواکب کے مختلف بروج میں ہونے سے واقع ہونے والے خاص اثرات‘ محبت‘ منگنی و شادی‘ بیماری‘ دشمنی‘ مقدمہ ‘ ملازمت و کاروبار‘دورہ سیارگان‘نحوست سیارگان کا علاج کے علاوہ علم جفر سے سوالوں کے جواب اور چند عملیات بھی تحریر ہیں۔

افضل سراج

1952

129

یوگا ودھی

علم تسخیر ہمزاد۔ جادو سحر۔ مسمریزم کی اصل حقیقت اور عامل بننے کے آسان طریقے۔ مسمریزم کی خاص مشق کا بیان۔ لڑکے اور لڑکیوں۔ ہر مشق کس طرح کرنی ہے اس کا مختصر بیان۔

بابو دیوی دیال گپتا

قدیمی

130

علاج الانسان باجز الحیوان

حیوانات اور ان کے اجزاء کے ذریعہ انسان کی جملہ بیماریوں کا علاج۔ جڑی بوٹیوں سے زہر کا علاج اور انسان کی مرضی کامکمل علاج بیان کیا گیا ہے۔

حکیم محمود علی خان

قدیمی

131

بیاض مخزن اعمال ” اول )قلمی(

نادر نایاب قلبی نسخہ جس میں ہر موضوع پر عملیات و تعویذات ہیں۔ دشمن کو زیر کرنا ۔ حب کے خاص اعمال و دست غیب کے مجرب اعمال۔ ہر امراض کے خاص اعمال اور نقش۔  یہ کتاب سید فرزند علی شاہ کی تحریر کردہ ہے۔ یہ کتاب قلمی نسخے پر مشتمل ہے۔ اس کتاب میں مصنف نے اپنے خاندانی اعمال تحریر کیے ہیں۔کتاب میں عملیات ‘ اعداد‘ ساعات وغیرہ کے علوم سے بھی بحث کی گئی ہے۔

سید فرزند علی شاہ آف ممدوٹ

قدیم قلمی نسخہ

132

مخزن اعمال ” دوم)قلمی(

نایاب قلمی نسخہ عملیات حب و بغض کے بیان میں۔ دشمن کو زیر کرنا۔ محبت کے خاص اعمال۔ہر امراض کے خاص اعمال اس کتاب میں درج ہیں۔

سید فرزند علی شاہ مرحوم

قدیمی کتاب

133

ساجن موہنی”چلتا جادو

حب کے بالکل سچے اور فورا اثر کرنے والے عملیات۔ اس کتاب میں حب کے خاص اعمال اور دشمن کے خاص عملیات شامل ہیں اور رزق کے لیے عمل۔ دست غیب کے خاص اعمال۔   اس کتاب کے مصنف حکیم مشہورعامل ہیں۔ اس کتاب میں عملیات حُب اور تسخیر پر خصوصی باب تحریر کیا گیا ہے۔ دوسرے اعمال میں عداوت‘ بعض‘ ہمزاد ‘ کشف قبر‘ منتر‘ حُب‘ دست غیب‘ جُدائی وغیرہ جیسے اہم معاملات ہیں۔ یہ کتاب قدیم بیاض کے ترجمے پر مشتمل ہے۔

پیر صاحب

قدیمی کتاب

134

نسخہ مہر سیلمانی

اعمال و نقش جات مجربہ مرقوم ہیں۔ عمل جدائی پیدا کرنا۔ دست غیب۔ خاص نقش حب کا سورۃ اخلاص ۔ دشمن کو برباد کرنا اس کتاب میں سارے اعمال کا مکمل بیان ہے۔    یہ کتاب1901ء کی تحریر کردہ ہے۔ اس کے مصنفین میں منشی محمد اسحاق و مقبول جان اور منشی دل جہان شامل ہیں۔ مصنفین نے اپنے آبائو اجداد کی چیزوں میں سے چن کر تحریر کیے ہیں۔ اس کتاب میں عملیات کے بنیادی کوائف کے علاوہ قضاء حاجات‘ کشائش رزق‘ ادائے قرض‘ حُب و تسخیر‘ عداوت وجدائی‘ اذیت دشمن‘ زبان بندی‘ خواب بندی‘ تیغ بندی‘ احوال غائب و حاضر‘ چور کی شناخت‘ قیدی کی رہائی‘ دفع آسیب‘ جن و دیو‘ پری و چڑیل‘ بھوت و خبیث دفع جادو و سحر‘ دفع ام البعیان‘ گیریا اطفال‘ دریافت حال مریض‘ عملیات و نقوش‘ رقیہ منتر اور افسوں‘ طلسمات اور مجرب حکیم نسخہ جات پر مشتمل ہے۔

منشی محمد اسحاق

1898کانپور

135

زندہ طبی کرامات )قلمی(

نایاب نسخہ جات۔ کشتہ جات۔ عملیات و طلاسم ہر امراض کے خاص کشتہ جات اور اِن کی تفصیل درج ہے۔

نامعلوم

نامعلوم

136

رسالہ تلاوۃ الوجود

انسانی وجود کا سوالاً جواباً تذکرہ۔ مختلف سوال جواب فقر کہاں رہتا ہے۔ یمان کہاں رہتا ہے۔ تیری ناف کا نام اور تلاوت کیا ہے۔   یہ کتاب 1963کی تحریر کردہ ہے جو کہ قلمی شکل میں ہے۔ اس کے مصنف سید محبوب الہی ہیں۔ یہ کتاب تصوف فقر ‘ عملیاتی اور روحانی دنیا سے متعلق اُمور پر مشتمل ہے۔ مصنف نے از خود مختلف سوال قائم کر کے اُن کا جواب تحریر کیا ہے۔ یہ کتاب ایسے قیمتی سوالات و جوابات پر مشتمل ہے کہ ان کا بیان آپ کو کہیں اور سے نہیں ملے گا۔

سید محبوب الہیٰ نقوی

1967

137

اصلی مکمل جراحی پرکاش

علم جراحی اور کشتہ جات پر پاکستان میں پہلی اور بہترین کتاب۔ عرق کنجائی بوٹی۔ جوہر حیات۔ دانتوں کے نکالنے کے مکمل آوزار۔   اس کتاب کے مصنف حکیم نور احمد ثاقب ہیں۔ یہ ایک قدیم کتاب ہے جس کا سنء اشاعت نہ مل سکا ہے۔ اس کتاب کا بڑا حصہ علمِ طب کے بارے میں ہے۔ مختلف قسم کی امراض کا علاج اور جراحی سے متعلق اوزاروںاور ادویات وغیرہ کی تفصیل بھی درج ہے۔ اس کے علاوہ اس کتاب میں مختلف قدیم نسخے مثل جوہر حیات ‘معجون فقیر‘ طلاء خاص ‘ لبوب کبیر وغیرہ کا بیان درج ہے۔مختلف بوٹیوں کی اشکال اور شناخت بھی درج ہے۔ علم طب کے علاوہ اس کتاب میں عملیات کے بارے میں بھی کئی ابواب مخصوص کیے گئے ہیں۔ مختلف امراض کے عملیاتی حل اور ایسے طلسماتی ٹوٹکے تحریر ہیں جو آپ کو کسی دوسری کتاب میں نہیں ملیں گے۔

حکیم نور احمد ثاقب انبالوی

جدید کتاب

138

حکایات شریں)قدیم(

حضرات ابراہیم ادھم سے لے کر سانحہ کربلا اور اولیاء کی شیریں باتیں۔ عمل میں ’’بغرض رضا الہیٰ‘‘ لانے کے لیے۔

مدیر مجلہ آئینہ، لاہور

1962لاہور

139

تلبیس ابلسیں

لشکرشیطانی کی سرکوبی کے لیے زبردست رئیس۔ فریب نفسانی کی نبض شناسی کے لیے۔ حکیم نفیس۔ وحشت ضلالت زائل کرنے کے لیے بے مثل انیس اور صحب ہدایت حاصل کرنے کے لیے بے نظیر جلیس۔

امام حافظ جمال الدین ابو الفرج ترجمہ علامہ اوب محمد عبدالحق اعظم گڑھ

قدیمی

140

التکشفُ عن التصوف عن مھمات مھمات التصوف

ہر شعور کے لیے یعنی کم استعداد رجال و فساد کے لیے متوسط استعاد والوں کے لیے اور اہل علم کے لیے۔

مولانا اشرف علی تھانوی

 

141

گنجینہ ہدایت کیمیائے سعادت

کتاب مستطاب مفید ہر شیخ و شباب۔خزینہ شریعت گنجیہ معرف سرمایہ سعادت و اکسیر ہدایت۔

امام محمد الغزای

قدیمی

142

ہاتھ کی لکیروں میں قسمت

ہاتھ اور اس کی لکیروں کو دیکھ کر ایک انسان کی سیرت اور س کے ماضی و مستقبل پر حکم لگانے کا فن۔ ہاتھ کی لکیروں میں زہرہ و زحل و مریخ شمس۔ گھر کیا حکم لگاتے ہیں اور کس طرح سے ہاتھ کو پڑھنا ہے۔ اس کا مکمل بیان۔

علامہ نیاز فتح پوری

قدیمی

144

فضائل درود شریف

فضائل درودشریف نہ پڑھنے پر  وعید۔ خاص خاص درودوںکے فضائل۔آداب و مسائل۔ حضور اقدس صلی اللہ علیہ وسلم کی خواب میں زیارت اور درود شریف کے مطابق بیان کرنا  اور درود شریف سے دنیاوی پریشانیاں حل ہونا۔

مولانا ذکریا سہارنپوری

1966دہلی

145

سراج السالکین

ترجمہ منہاج العابدین۔ بطریق تصوف مسلمانوں کے لیے جرعرفان ہے۔ زبان کا بیان۔ حسد کا بیان۔ حال کا بیان۔ آنکھ کی حفاظت کے بیان میں۔

مولوی منیر

قدیمی

146

اِحکام الرجاء اِحکامِ الدعُا

دعا کی آداب اور احکام اور وہ اوقات و مکانات وغیرہ بحوالہ احادیث مفصل لکھے گئے ہیں جن میں دعا قبول ہوتی ہے۔

نامعلوم

قدیمی

147

مناجات مقبول مکمل

مناجات و دعائوں کے بیان میں۔ خطبہ مناجات مقبول۔ ہر دن کی دعا۔ پورے ہفتہ کی دعا ۔ ہر مشکل کی دعا۔

مولانا محمد شفیع

قدیمی

148

حِزبُ البحر اسمَآئِ بَزربینِ

اس کا پڑھنا تمام مقاصد دینی و دنیوی کے لیے اکسیر اور اکابر اولیاء اللہ کا مجرب معمول ہے۔

مولانا محمد شفیع

سہارنپور

149

حِزب الااعظم

مخصوص مقامات کی دعائیں اور احادیث سے لی گئی دعائیں، ہر شمکل کو آسان کرنے کے دعا۔ ہر حاجت کو پورا کرنے کی دعا۔

مولانا سید بدعالم ترجمہ محمد طیب ہمدانی

ملتان

150

ورد اعظم شریف

برائے ہر مشکل۔ ہر پریشانی کے لیے دعا۔ قرآن پاک۔ برائے ہر مشکل کا حل، قرآن پاک کی مختلف سورتون کا بیان، حدیث مبارک کا بیان سورۂ یٰسٓ کے ذریعے مشکلات کا حل اور حدیث شریف میں سورہ یٰسٓ کا بیان اور اس کے فائدے درج ہیں۔

پیر عبدالغفار

1915لاہور

152

شمس العارفین

مراقبہ محاسبہ۔ فنا فی الشیخ۔ فنا فی الرسول۔ فنا فی اللہ۔ ایک متصوف کتاب۔   یہ کتاب 1907ء میں شاع ہوئی تھی اور اس کے مصنف حضرت سُلطان باہُو ہیں۔ مصنف کے نام سے ہی کتاب کی اہمیت واضح ہو جاتی ہے۔ اس میں ذکر فکر‘ ترتیب نفس‘ تصور اسم ذات‘ مراقبہ‘ مکاشفہ‘ فنافی الشیخ‘ فنافی اسم محمد‘ فنا فی اللہ‘ حضوری مجلس‘ دعوت اہل قبور کے علاوہ تصوف سے متعلق چُھپی ہوئی تعلیمات کا بیان ہے۔

حضرت سلطان باہو

1907

153

راہ نجات

ہر مسائل ضروری کے لیے معہ طریق نکاح۔ غسل کا طریقہ۔ بیان تیمم کا۔ مکروہات نماز۔ بیان مسنون نماز۔  اس کتاب کے مصنف کا نام کتاب میں نہیں مل سکا۔ اس کا سن اشاعت 1928ء ہے۔ یہ کتاب روزمرہ زندگی کے مختلف مسائل اور اُن کے شرعی حل کے بیان پر مشتمل ہے۔

محمد دین

قدیمی

154

مجموعہ اعمال اکابر و مشائخ (8کتب اکٹھی(

مناجات مقبول مولانا روم احزاب ہفتہ۔ طریقہ زکات حزب البحر۔ شجرہ امدادیہ۔ شجرہ چشتیہ۔ اسماء بدرعین۔ دعا مثنوں۔

اشرف علی

قدیمی

155

اعمال قرآنی مترجم

قرآنی آیات کے مخفی اسرار کا خزانہ۔ ہر قسم کے عملیات آیات قرآنی کی برکت سے ہر عمل کامیابی کی کلید۔ ہر مرض کا علاج روحانی۔ ہر مسئلے کا قرآن پاک کی سورتوں سے علاج۔ آیت قرآنی کا ترجمعہ۔

مولانا شاہ محمد اشرف علی تھانوی

 

156

ہپناٹزم کا مکمل نصاب از شاد کیلانی

ہپناٹزم پر ایک مکمل کتاب مقناطیسی ۔ عمل تنویم اور بیماریوں کا علاج۔ دمہ کا علاج۔ نامردی کا علاج۔ بُری عادات چھڑانا۔ بہرہ پن۔ دشمنی کا علاج۔ خوف کا علاج۔

شاد گیلانی

1975لاہور

157

جفر الامام از شاد گیلانی

جفر الامام کی مکمل تفصیل۔ سوالوں کے جوابات۔ طالع کس طرح نکلنا ہے علم جفر طالع منزل جمیری اور حروف  اِن سب سے سوالوں کے مختلف جوابات نکلنا بتایا گیا ہے بمعہ حل اور نقشہ جات کا مختصر بیان۔

علامہ شاد گیلانی

1970لاہور

158

جفر بدوح یلن از شاد گیلانی

علم الحروف کا عجوبہ روزگار اور حیرت انگیز الجبراء۔ صدائے عام ہے یاران نکتہ داں کے لیے۔

علامہ شاد گیلانی

1981

159

سرغیب مستحصلہ ابوطالبی از شاد گیلانی

علم الخبار پر جفر کے شعبہ میں لاثانی کتاب جو اس سے پہلے کہیں شائع نہیں ہوئی۔

علامہ شاد گیلانی

شورکوٹ

160

سانس از شادگیلانی

سانس سے مختلف بیماریوں کا علاج، سوالوں کے جوابات، نفس کے اثرات اوقات نفس، خون کی صفائی کا مجرب عمل۔ حب و تسخیر کا بے پناہ عمل۔ ستارون سے کس طرح جوابات نکالتے ہیں اس کا مختصر بیان ہے۔

علامہ شاد گیلانی

لاہور

161

جفر الجامع خافیہ از شاد گیلانی

مبادیات جفر۔ جفر کے مختلف سوال و جواب / مثلاً زبر اور بینات و مدخل ۔ ابجد قمری، دیعات کی خانہ پری۔ اسم اعظم، معنی معلوم کرنا، کام کرنے یا نہ کرنے کے مطابق سوالوں کے جوابات کا مکمل بیان۔

علامہ شاد گیلانی

لاہور

162

قاعدہ ثناء از شاد گیلانی

استخراج۔ کلیہ وغیرہ خواص اسماء خداوندی و اسم سائل۔ طریقہ استخراج النسبت الکلیہ۔ دائرہ قوت خفیہ فردیہ غاسا

علامہ شاد گیلانی

لاہور1990

163

نکات جفر از شاد گیلانی

قاعدہ مستحصلہ اور مبادیات جفر اور عملیات نادرہ۔ سوالوں کے جوابات نکالنا۔ فرد کو کون سا مرض ہے اس کے بارے میں بتانا۔

علامہ شاد گیلانی

لاہور 1961

164

علم حروف کا الجبرا  از شاد گیلانی

علم جفر پر مکمل کتاب  اس میں جفر سے سوالات کے جوابات نکالنا اور جفر کے آسان اور مشکل قاعدے بیان کیے گئے ہیں۔ علم جفر کو کس طرح استعمال کرنا اور اس سے کس طرح اعداد نکالنے میں اور کس طرح سطر اساس کرنی ہے اس کا مکمل بیان۔

علامہ شاد گیلانی

1981

165

تنویم اور نفسیاتی علاج کی تاریخ )بڑا سائز(

عالم تنویم اور نفسیاتی علاج۔ متعدد تجربات۔ حقیقت پر مبنی علاج۔ انتہائی قدیم علمی معلومات کا خزانہ اور اس کی تاریخ۔ ہپناٹزم۔

نام معلوم

انتہائی قدیم

166

ریکھا ودیا آئینہ تقدیر از کرتن کلدندھی

پامسٹری پر مکمل اور مدلل کتاب۔ زندگی کی لکیر دیکھنا۔ ہاتھ کی انگلیاں دیکھنا۔ ہاتھ کامکمل جائزہ کرنا اور ہاتھ کی لکیروں کو پڑھنا ان سب کا مکمل بیان ہے۔

کیرنن کلاندھی

قدیمی کتاب

167

تصوف اسلام از عبدالماجد

اسلامی تصوف کا عطر قدما صوفیہ کی تعلیمات کا لب لبلب۔ صتف بزرگوں کے بیان اور اُن کی زندگیوں پر بیان۔

عبدالماجد

1946

168

اسرار النبض

بنیادی اُصول نبض شناسی۔ اقسام نبض۔ نبض اور نبض سے متعلق قدیم و جدید اُمورات۔نبض غسل معاملہ کی نبض۔

حکیم غلام بنی علوی

 

169

مخبر آسمانی معروف تجربات انسانی

علم جوتش پر مکمل و مدلل کتاب۔ علم جوتش پر مکمل کتاب اس میں  برج کی منتری کا عمل، سورج، چندرمان، منگل حاکم زراعت کا ثمرہ دیکھنا، بارش کے حاکم کا ثمرہ دیکھنا، بارش ہونے کی علامت چندرماں کی داشی معلوم کرنے کی ترکیب اور بہت کچھ جس کا مختصر بیان ہے۔

پنڈت گردھاری لعل

1948دہلی

170

اگنی ہوتر از بال کرشن

روحانی و جسمانی فائدے حاصل کرنے کے لیے مطالعہ بہت ضروری ہے۔اس کتاب میں آپ اگنی ہوتر کے قاعدے، جسمانی محبت، اگنی ہوتر کے ذریعہ بارش بجلی کے ذریعے بارش برسانا۔ سواہا لفظ کی تشریح ، منتروں کے دیوتا کیا ہوتے ہیں اس کا مکمل بیان ہے۔

بال کرشن جی

1912

171

سیر الافلاک

آفتاب، سیاروں،ستاروں، بناوٹ وزن رنگ، تعدادوغیرہ۔ عجیب سلیس و دلکش حالات کتابوں کے اقتسابات۔

نام معلوم

لاہور

172

الکلام المین فی معجزات سید المرسلین

احادیث و معجزات سیدالمرسلین صلی اللہ علیہ وسلم۔ احادیث مبارک و معجزات سید المرسلین ﷺ۔ بزرگوں کے بیان میں مختلف بزرگوں کے معجزات۔ قرآن سنت کی روشنی میں مکمل بیان۔

مولوی محمد عبدالرشید

قدیم

173

کوک شاستر

سب سے بڑا پرائیویٹ لائف کوک شاستر۔نہتروں منتروں و تنتروں کے کمالات۔ ہون کرنے کی بدھی۔ وید منتر گامنتری کے فوائد۔ گائنتری منتر کو سیدھا کرنے کا طریقہ۔ سنساد کا سب پہلا منتر  اور بہت کچھ جس کا ذکر اس کتاب میں مختصر ہے۔

کوکاپنڈت کشمیر والا

قدیم

174

اندرجال کلاں طلسمی

گنجینہ عملیات۔ اسرار مخفی ترجمہ اندرجال اس میں اسم اعظم۔ منتر اور بیان عمل علوی و نقوش ۔ دولت حاصل کرنے کا نقش۔

شیخ غلام حسین اینڈ سنز ˛ عبدالعزیز لاہور

سو سالہ قدیمی ترجمہ

175

دعائے حزب البحر)مترجم(

تمام دینی و دنیاوی حاجات کے لیے ۔ مختلف دعا۔ اعتصام حزب البحر۔ دعائے حزب البحر۔ ادعیہ مقودی۔

نامعلوم

قدیمی

176

 تقویہ الایمان از شاہ اسماعیل شہید

اگر 500برس پہلے لکھی جاتی تو ہندوستانی مسلمان دنیا کے مسلمانوں سے بہت آگے بڑھ جاتا۔ ۔۔مثلا۔ سید صاحب کے بیصت اعداء دعوت جہاد۔ ہجرت۔ سیرت کی ایک جھلک۔ علم میں شرک۔ عبادت میں شرک۔ شرک معاف نہیں ہو سکتا۔

محمد اسماعیل شہید

سمندری 1826

177

تقدیر کی تصویر

پامسٹری اور ہاتھ ریکھا راہنمائے غیب دانی و کلید رمل۔ ہاتھ کی رنگت دیکھ کر جواب دینا۔ ہاتھ کی ریکھا دیکھنا۔

حکیم نور احمد

قدیمی

178

نیر اعظم

ستاروں کی چال۔ بروج میں داخلہ۔ غرض نجوم پر مکمل معلومات کتاب۔ زائچہ شمسی اور قمری کے بیان میں حکم لگانا۔

خیرات علی معظم آباد

 

179

احکام دشا بنشوتری

تقسیم  کواکب سلسلہ وار۔ مطابق نچھتر پیدائش ان کے اثرات زندگی پر کواکب کا برج میں جانا اور حالات پیا ہونے کا مکمل بیان ہے

 

 

180

اسرار حیات

علم نجوم پر کتاب ۔علم نجوم سے مختلف سوالوں کے جوابات۔ بیمار کو شفا ہو گی۔ سفر کا مہورت۔ منسوبات۔ جانوروں میں مکمل بیان۔   پنڈت گردھاری لعل کا نام پچھلے زمانے کے ماہرین میں نمایاں ترین مقام پر رہا ہے۔پنڈت گردھاری لعل علوم مخفی کے شعبے کے ایک معتبر مصنف ہیں۔ اسرار حیات کے نام سے اِن کی یہ کتاب اب ناپید ہے۔ اس میں تتوں، سُروں، پانچ جانوروں کو لے کر پیش گوئی ،سوالوں کے جواب اور حالات وغیرہ کے بارے میں خاص علوم کو بیان کیا گیا ہے۔اِ تینوں اُمور پر شاید ہی کوئی کتاب آپ کو مارکیٹ میںدستیاب ہو۔ اس کتاب کے آخری باب میں ہمزاد کے تین خاص اعمال بھی بیان کیے گئے ہیں۔ تتوں، سُروں اور پانچ جانوروں کا علم کیا ہے، اگر اس راز کو جاننا چاہتے ہیں تو اس علمی خزانے کو آج ہی اپنے لیے حاصل کریں۔ ادارہ راہنمائے عملیات نے اس کو امپورٹڈ کاغذ اور مجلہ کتابی شکل میں شائع کیا ہے۔

پنڈت گردھاری لال

قدیمی

181

اسرار و آگہی آپ کا ہاتھ از صفدر گنوری

دست شناسی پر سیر حاصل معلومات۔ ہاتھ میں سفر دیکھنا۔ زندگی دیکھنا۔ رزق دیکھنا۔ ہاتھ کی رنگت دیکھ کر جواب دیکھنا۔ ہاتھوں کے مختلف خانے اس کتاب میں درج ہیں۔

صفدر گنوری

قدیمی

182

بزم انجم

علم سیارگان۔ ان کی پہچان کے لیے۔ ستاروں کی پہچان۔ ہمارا کہکشانی جہاں۔ ستاروں کے بیان میں مکمل بیان۔

ثناء الحق

1971

183

مجرب اعمال و تعویذات

مجرب تعویذات و عملیات بمعہ خواص سورہ شریف از قرآن کریم۔ نظریہ و امراض کے لیے ۔ بخار کے لیے ۔پریشان کے لیے۔

نامعلوم

قدیمی کتاب

184

نقش رحمانے”مھر سیلمانے

نقوش و عملیات برائے امراض۔ طبی نسخہ جات۔ علم جفر اور فالنامے۔

رحمان برادرس

کراچی قدیم

186

بیاض عملیات و تعویزات

عملیات و تعویذات برائے جملہ امراض۔ مالی مشکلات سے نجات کے لیے۔ آسیب کا اثر دور کرنے کے لیے۔

خواجہ شاہ اکرام حسین سیکری

1996ملتان

187

کاشف الرموز

جوابات سوالوں کے بذریعہ اعداد ابجد بات نجوم اور شعبدات پر ہے۔ جوابات سوالوں کے بذریعہ اعداد علم نجوم سے دریافت کرنا طالع معلوم کرنا عقرکا کرعورت کی طرف سے ہے کہ مرد کے۔ سیاروں کی اشکال، نقشہ تصریح النجوم اور بہت کچھ جس کا مختصر بیان ہے۔

نرائن داس جنگلی

1893دہلی

188

طلسمات عجائب از باوا شیام گہر سنیاسی

طلسم حب تسخیر۔ علاج امراض۔ بعض وعداوت۔اعمال سفلی کے لیے۔ طلسم حب۔ منتر حب کے لیے پھولوں پر پڑھنے کا منتر محبت  لونگ پر پڑھنے کا منتر آگ کھولنے کا۔ شہوت زائل کرنا۔ طلسم برائے بند کردن پیشاب، دشمن طلسم، برائے بیمار کرنا دشمن کورس میں سب کا ذکر ہے۔

باداشپام گوہر سنیاسی

قدیم

189

نقش مصطفائی

مجرب نقوش عملیات و وظائف نقشِ نوری، محبت پیدا کرنا، دشمن کو نقصان دینا، رزق میں برکت کے لیے شفائے امراض کے لیے نقش دینا۔ نقش سورہ الرحمٰن کا سورہ  خلق کا سورۃ الناس کا ان سب کا مکمل بیان ہے۔

مولوی غلام مصطفے لاہوری

لاہور قدیم

190

گنجینہ جواہرات

جواہرات کے بیان میں مصنوعی لعل بنانا ہیرے جواہرات سرمدجات بنانا۔جواہرات۔ موتی یعنی مروارید کے بیان میں۔ فیروزہ کے بیان میں۔ یاقوت کے بیان میں۔ مرجان  یعنی مونگا کے بیان میں اور سب کچھ اس کتاب میں ہے۔

ایم اے برلاس

پشاور

191

علم النفس از شفق رامپوری

ایک نادر علمی تحفہ۔ وہ کتاب جس کے آپ متلاشی رہتے ہیں۔قدیم ماہر کی تحریر کردہ کتاب۔ جس میں سوالوں کے جوابات۔ قمری لحاظ سے اور شمسی لحاظ سے سوالوں کے جوابات اور سانس سے سوالوں جوابات۔

شفق رام پوی محمود علی

قدیمی

192

کتاب الدعاء

زندگی کے موڑ پر ہر لمحہ کی دعائیں۔ دعائے استخارہ۔ جب کھانا کھا چکے تو دعا۔ کسی سے ڈرنے کی دعا۔ رنج و غم کی دشا۔

محمد یٰسین

کراچی

193

پیشن گوئیاں مکمل شاہ نعمت اللہ

ترجمہ قصیدہ، پیشن گوئیاں، روشن حقانئق جن پر پابندی تھی۔ اب آپ کے لیے حاضر ہے۔ پرانے وقتوں کی پیشن گوئیاں۔ واقعات قصہ۔ مسلمانوں کے خلاف سازش۔ بھارت اور پوری دنیا کے واقعہ کے اُوپر انکشاف۔

شاہ نعمت اللہ

1960لاہور

194

علاج بذریعہ جنتر منتر تنتر

امراض اور ان کا علاج بذریعہ جنتر منتر تنتر۔ چیچک سے آرام ہو۔ سانپ کا زہر دور ہو۔

پی آر ورما

قدیم

195

علم رمل از شاد گیلانی

علم رمل کے ذریعہ تشخیص و تجوید۔ امراض کا بہترین رسالہ۔ آنے والے کا کیا مرض ہو گا۔ صبح دس بجے تک میرے پاس کتنے مریض آتے ہیں۔ اور بہت سے سوالوں کے جوابات۔

شاد گیلانی

قدیم

196

دی نیو سائنس آف ہیلنگ

جدید طریقہ علاج جملہ امراض۔ مرض کیسے پیدا ہوتا ہے، بخار کیا چیز ہے۔ کالی کھانسی اور بہت سی بیماریاں اِن کے علاج۔

لوئی کوہنی جرمنی

1904

197

مفتاح النجوم

علم نجوم پر مکمل کتاب ۔ تعویذات ،نقش بنانے کا بیان۔ سبعہ سیارہ۔ مکان بنانے کا وقت ۔ حمل میں لڑکا یا لڑکی۔

 

 

198

سلک معجز نما(طب) از شاد گیلانی

سانپ کاٹے کے لیے حیات بخش نسخہ۔ دمہ کے لیے ایک خوراک۔ نامرد کے لیے صرف 3خوراکیں۔ اولاد نرینہ پیدا کرنے کا یقینی علاج۔ اکسیر بواسیر خونی صرف 3خوراک۔ اس کتاب میں اور بہت سے بیماریوں کا علاج ہے۔

 

 

199

خزینہ رمل از شاد گیلانی

علم رمل پر کتاب۔ نقشہ حروف فالنامہ۔ مختلف سوالوں کے جوابات کا ایک نایاب سمندر۔

 

 

200

 علاج شمسی

امراض کا علاج۔ نیلا رنگ گہرا نیلا رنگ۔ درد رنگ۔ مرض اور ان کا علاج۔ اعصاب کی بیماریاں۔

 

 

201

علم النفس

علم سانس اس کی تقسیم اوقات تنفس، نتائج معلوم کرنا۔ یہ علم قوانین عملیات میں بھی کام آتا ہے۔ پورے سانس کا طریق حصول۔ ساس سے علاج اور سانس کا پورے جسم پر کیا اثر ہوتا ہے، اس کا بیان۔ شفق رام پوری

مرزا محمود علی شفق رام پوری

قدیم کتاب

202

الوتنتر عرف خزانہ طلسمات(2حصے)

طلسم حب کا بینظیر چٹکلہ۔ دشمن سے رہائی پانا۔ دشمن کو مغلوب کرنا۔ حاضرین مجلس کو خوش کرنا۔ اُس کتاب میں اور بہت کچھ ہے اس کا بیان کرنا مشکل ہے۔ کرایہ دار سے مکان فارغ کرانا۔

باوا صاحب دیال ملتان والے

دہلی

203

کوا تنتر (باوا دیال)

کوے کے اعضاء پر تنتر اور ان کا استعمال۔ حب کا عمل۔ دشمن کا عمل۔ امراض کا عمل نوے سے۔ ان سب کا مکمل حل۔

 

 

204

دل کی گیتا ترجمہ شریمد بھگوت

ہندوں کی کتاب پر مکمل بیان۔ اس کتاب میں ان کے بھگوان کیا کیا کرتے رہے ہیں اس کا بیان اور اُنھوں نے کیا بندوں کو تعلیم دی۔ اس کا کتاب میں مکمل بیان ہے۔

 

دہلی

205

تعبیر خواب (عکسی)

کلمہ طیبہ کی برکت اور درود شریف کی فضیلت۔ فرشتہ کو خواب میں دیکھنا۔ رسول اللہ کو دیکھنا۔ نبیوں کو دیکھنا۔ کعبہ شریف کو دیکھنا۔

 

 

206

کاتب تقدیر(کتاب رمل)

زائچہ رمل سے سال بھر کے حالات استخراج کرنا۔ احکام مثلث شکل قبض الداخل۔ احکام مثلث شکل فرح۔ اس میں کاروبار۔ شادی دشمن۔ بیماری یہ سب کچھ اور بہت کچھ زائچہ کی روشنی میں۔

 

 

207

مکمل سر خاب رمل(رمل کورس 2حصے)

زائچہ رمل کس طرح بنتا ہے۔ اس کی مکمل تفصیل اس کتاب میں ہے۔ رمل سے مختلف سوالوں کے جوابات دینا، مثلابیمار کا حال معلوم کرنا۔ دشمن۔ کاروبار کے چلنے یا نہ چلنے کے بارے میں۔ زمین و جائیداد کی خرید و فروخت اور بہت کچھ۔

 

 

208

عملی کتاب رمل   از پنڈت کرشن کمار

پنڈت صاحب کی ایک نایاب کتاب۔ زائچہ رمل کے بارہ خانوں کی روشنی میں سوالوں کے جوابات۔ دشمن کو زائچہ میں دیکھنا۔ بیمار کو دیکھنا۔ شادی کے متعلق سوال پوچھنا۔ کاروبار کے متعلق پوچھنا۔ ایک ایسی کتاب جس میں رمل کا مکمل بیان ہے۔

 

 

209

تعویذات و عملیات صوفیہ یعنی معدن البرکات فی اعمال اتصالحات

روحانی اعمال پر مکمل کتاب۔ سنت رسول کے اُوپر مختصر بیان۔ قرآن پاک کی مختلف سورتوں کے بیان میں اور اُن کے فضائل۔ہر مشکل کے حل کے لیے قران پاک کی سورتوں کے عمل کا مکمل بیان ہے۔ تعویذات قرآنی درج ہیں۔

 

 

210

ہاتھ میں قسمت ˛ناموس

مکمل پامسٹری سیکھنا۔ ہاتھ دیکھنا۔ ہاتھوں کی لکیروں سے جوابات دینا۔ جیون ریکھادیکھنا۔ عمر ریکھا دیکھنا۔

 

 

211

حدائق الحنفیہ

مختلف بزرگوں کے واقعات اور تاریخ وفات درج ہے۔ بزرگوں کی زندگی پر ایک مکمل کتاب۔

 

 

212

آئینہ مسمریزم از گپتا‘ دہلی

 

 

 

213

ارتکاز توجہ ازشاد گیلانی

مراقبہ۔ تسخیرات اور دیگر مشاغل کے لیے۔ توجہ کی مرکوزیت کی اہمیت اجاگر کی گئی۔

ڈاکٹر شاد گیلانی

1986

214

فالنامہ عجیب وغریب

بذریعہ رمل۔ سیارگان اور ہر طرح کی فال کے لیے۔

نامعلوم

پرانی کتاب

215

شعبدہ بازی

قدیمی شعبدہ بازوں کے شعبدے محیّر العقول۔

باوا صاحب ذیال

قدیمی کتاب گجرات

216

مرقع کلیمی اردو ترجمہ

اوراد وظائف۔ معملات ازبزرگان دین۔

حضرت شاہ کلیم اللہ جہاں آبادی

قدیم

218

ہاتھ بولتے ہیں

 

 

 

219

تحفہ العاملین المروف خزینہ فال (حصہ دوم)

فال ہر طرح کی معلوم کرنے کے لیے۔

حاجی میر تجمل حسین چشتی نظامی جلال پوری

1942

220

لوح تسخیر ہمزاد عرف رموز اسرار ہمزاد

ہمزاد کے موضوع پر قدیم زمانہ کی کتابوں میں سے ایک معتبر کتاب ہے۔ صاحب کتاب نے موضوع کو ابتداء سے انتہا تک مکمل تفصیل کے ساتھ بیان کیا ہے۔ ہمزاد کیا ہے؟ اس کی خوبی، اس کے اوصاف، اس کے فوائد، کیا کام کر سکتا ہے، اس کے نقصان، ہمزاد کی خرابیوں کا مداوا وغیرہ جیسے اُمور زیر بحث لیے گئے ہیں۔ ہمزاد کو سدھ کرنے کے منتر، عامل کے لیے ضروری ہدایات، احتیاطیں، عمل اور دیگر اُمور کا مکمل بیان، متفرق قواعد، ہمزاد کے ساتھ مردہ فرد کے ہمزادکو سدھ کرنے کا طریقہ، مختلف عملی معلومات اور مثالیں اس کتاب کا خاص خزانہ ہیں۔کتاب کے آخر میں روزمرہ زندگی میں درپیش مسائل کے حوالے سے مختلف منتر، اعمال اور نقوش وغیرہ پیش کرنے کے بعد پھر چند خاص اعمال تسخیر ہمزاد کے حوالے سے دئیے گئے ہیں۔ ہمزاد اور اس طرح کی دیگر مخلوقات کی تسخیر میں دلچسپی رکھنے والوں کو اس قدیم اور مستند کتاب کا مطالعہ ضرور کرنا چاہیے۔ علم اور دانش میں اضافہ کا باعث بننے والی معتبر کتاب۔ (مصنف بابا ابراہمی قادری)

 

 

221

سیررمل از شادگیلانی

شاد گیلانی مستحصلہ جفر کے حوالے سے خاص نام رکھتے ہیں۔ زیر نظر کتاب گو جفر کے موضوع پر نہیں لیکن اس کتاب کے پیچھے اس ہی مستند فرد کا نام ہے۔ یہ کتاب اس حوالے سے متاثر کن ہے کہ رمل کے بنیادی اسباق کے ساتھ ساتھ عملی مثالیں لیے ہوئے ہے اور ساتھ ہی اشکال و نکات رمل پر بحث مکمل جامعیت کے ساتھ اس میںبیان کی گئی ہے۔ گو یہ ایک بڑی کتاب نہیں لیکن بلحاظ مواد اور بیان خاص طرہ امتیاز رکھتی ہے۔ وہ جو رمل کے حوالے سے اشکال کے ساتھ نکات کو سمجھنا چاہتے ہیں اُن کے لیے ضروری کتاب ہے۔

مولوی سید محمد مجتبیٰ

قدیمی

222

مجرب گنجینہ عملیات و تعویذات وظائف

عملیات تعویذات صوفیہ . مولانا عبدالقادر قادری نقشبندی مجددی حنفی چشتی صابری کی یہ کتاب عملیات کے موضوع پر متعدد موضوعات کا احاطہ کرتی ہے۔ کواکب، ساعات، عملیات کی تیاری کے حوالے سے متعلقہ موضوعات کا بیان‘ اسمائے حسنی کے خواص، رسول اللہ کے نام اور اِ خواص، قرآن کی سورتوں کے فضائل و خواص کے علاوہ حصول مرتبہ، ظلم سے نجات، خاتمہ دشمنان، فتح و نصرت، شادی ، نفع، تجارت، حصول زر، زراعت کی ترقی اور بہتری، حاکم کو مہربان کرنے، صحت مویشاں، زیادتی دودھ، دشمن کی تباہی بربادی، جھوٹ اور غیبت چھوڑنے، ترقی روزگار، ظالموں کو منتشر کرنے، عداوت و دشمنی ،سخاوت و توبہ، دفع رنج و غم، برائے شکار، کشائش رزق، عزت مرتبہ دفع سحر و جادو و امراض ، چور، آفت زدہ،نیند بند کرنے، حاضرات کے مجرب اعمال اور خواب نامہ اس کتاب کے خاص موضوعات ہیں۔

محمد ابوزہرہ

1956

223

عتیق النجوم ترجمعہ از فارسی

زیر نظر کتاب علم نجوم پر غلام حسین کی قدیمی فارسی زبان میں تحریر کردہ کتاب عتیق النجوم کا اُردو ترجمہ ہے۔ کواکب اوربروج کا بیان ہر نجوم کی کتاب کا خاصہ ہے۔ تاہم ہر مصنف کی اپنی کاوش اور تحقیق ہوتی ہے جو وہ دیگر لوگوں کے لیے بیان کرتا ہے۔ کتاب ہذا کے اہم موضوعات لگن، کنڈلی، گھروں کی کیفیت، کواکب کی دوستی دشمنی، درشٹی سیارگان، جنم لگن کا ثمرہ، جنم لگن میں گرہوں اس کے مالک کا دیگر گھروں میں ثمرہ، جنم لگن ، گرہوں کی درشٹی کا ثمرہ، جنم لگن میں گرہوں کا ثمرہ، جنم لگن میں مجمل گرہوں کا ثمرہ، جنم کنڈلی سے دوسرے، تیسرے، چوتھے سے لے کر بارہویں گھروں میں ثمرہ۔ زائچہ کے بارہ گھروں میں دیگر گھروں کا ثمرہ، بارہ کی بارہ کنڈولوں کے حساب سے، بارہ گھروں میں گرہوں کا ثمرہ، بارہ راشوں میں گرہوں کا ثمرہ، مفرد و مجمل، جنم کنڈلی میں گرہوں کا ایک دوسرے گھر میں ہونے پر اور درشٹی کا ثمرہ جنم کنڈلی میں گرہوں کے لوگوں کا ثمرہ، سیارگان کے متفرق یوگوں کا ثمرہ۔ مترجم محمد صادق۔

غلام حسین

قدیمی

224

مکمل شہنشاہی کوک شاشتر قدیمی انڈیا

ایک سو ساٹھ تصاویر پر مشتمل وید رتن پنڈت کمند لعل جی وید کی اس قدیمی کوک شاستر کے مصنف ہیں اور راجہ کے درباری حکیم و وید تھے۔ اس کتاب میں مختلف قسم کی عورتوں کا بیان، عمر کے حساب سے حالات کا بیان، سر، بال اور دیگر اعضاء انسانی کا قیافہ، عورتوں کے اُمور کا بیان ، مختلف زنانہ امراض کا علاج، مردوں اور مردانہ امراض کا بیان بمعہ علاج، طاقت وغیرہ کے متعدد نسخے۔ کشتہ، طلاء اور ادویات کا بیان، زچگی کے مسائل و اُمور کا بیان اور آخر میں دوبارہ امراض کا علاج خاص نسخہ جات سے اور موضوع کے حوالے سے متعدد امورات کا بیان اس کتاب کا حصہ ہے۔

واجد رام پوری

 

225

حاجت روا (قلمی نسخہ)

 

سید علی مہدی نقوی سہارنپوری

1951

226

آئینہ عملیات

 

سید نور الحسن شاہ گوجرانوالہ

1967

227

ماھنامہ ستارہ۔ رامپور یوپی (8رسائل)

 

السید مصطے حسین جفار جونپوری

1945

228

بحر العملیات  کامل قلمی

 

 

 

229

حالات و اعمال غوث پاک

 

 

 

230

معمولات اولیاء

 

 

 

231

ماھنامہ ستارہ۔ رامپور ‘ یوپی (7رسائل)

 

 

 

232

رسالہ تصوف (سلسبیل)

 

 

 

233

رسالہ تصوف (سلسبیل)

 

 

 

234

رسالہ تصوف (سلسبیل)

 

 

 

235

رسالہ تصوف (سلسبیل)

 

 

 

236

رسالہ تصوف (سلسبیل)

 

 

 

237

میزان الطب

 

 

 

238

جواہر خمسہ

 

 

 

239

الحکیم ۔ اگست1949

کتاب میں موجود عنوانات ۔ حفظِ صحت( چہرہ کا حسن قائم رکھنے کے طریقے ) علم ُ التشخیص(تشخیص امراض کے عملی طریقے(دوسری قسط) )، غذائیات(ہماری غذائیں(دوسری قسط))، تذکرۂ عقاقیر (افنتین)، الامراض  والعلاج ( پستانوں کی حفاظت  اور ان کی عام بیماریوں کا علاج)، متفرقات (اساس طب( ۲))، متفرقات (اساس طب (۲) اقوالِ حکماء)۔

 

 

240

الحکیم ۔ ستمبر1949

موضوعاتِ کتاب۔ حفظِ صحت(چہرہ کا حسن قائم رکھنے کے طریقے) ، علم التشخیص (تشخیص امراض کے عملی طریقے (تیسری قسط))، غذائیات (قیام صحت میں پھلوں اور ترکاریوں کا حصہ)، الامراض و العلاج (لیکوریا)،متفرقات( ویکسین کی پیداوار اور ملیریا کا انسداد ، اقوال حکماء، دیسی دواخانوں اور مطبوں کے لیے جدید قرابادمین)۔

 

 

241

الحکیم ۔ اکتوبر1949

موضوعاتِ کتابِ  ہٰذا ۔ حفظِ صحت  (بدچلنی کی بیماریاں اور شادی)، علم التشخیص (تشخیص امراض کے عملی طریقے)، غذائیات ( ہماری صحت اور نشوؤنما پر پھلوں اور ترکاریوں کا اثر) اقوامِ متحدہ کے کارنامے( تپِ دق کے خلاف عالمگیر جنگ)، الامراض والعلاج (اسکربوط، یونانی شفاء خانے اور ان کے مجربات ، جوابات، سوالات)۔

 

 

242

بیاض کبیر‘اصل‘ اول 1955

 

 

 

243

ضنم خانہ عملیات قلمی

 

 

 

244

مجربات فیصل قلمی(اول)

 

 

 

246

عملیات عشق محبت

 

 

 

247

کشکول قلندری ( دوم)

 

 

 

248

طلسمات کواکب

 

 

 

249

زمرد، موتی و نیلم بنانے کے عمل

 

 

 

250

مجموعہ اوداد

 

 

 

251

عملیات بزرگان دین

 

 

 

252

عملیات صابریہ

 

 

 

253

روحانی علاج

 

 

 

254

حقیقت تصوف

 

 

 

255

الوظیفۃ الکریمۃ، احمد رضا خان

 

 

 

257

طلسماتی دنیا (انڈیا)

 

 

 

258

روحانی اسرار ماہانہ( رد جادو و عملیات)

 

 

 

259

طلسماتی دنیا (جنات نمبر)

 

 

 

260

طلسماتی دنیا(امراض جسمانی)

 

 

 

261

طلسماتی دنیا(شیطان نمبر)

 

 

 

262

طلسماتی دنیا(جادو ٹونا نمبر)

 

 

 

263

فرانس اور امریکہ کا جادو

 

 

 

264

وظائف و عملیات رحمانی، انڈیا

 

 

 

265

کلید نوشتہ و قسمت

 

 

 

266

کرشمات روحانی

 

 

 

267

خزانہ عامرہ

 

 

 

268

مجربات امام غزالی

 

 

 

269

مفتاح الجفر جدید تصیح کاش البرنی

 

 

 

270

اصلی مکمل کنز الحسین

 

 

 

271

حرزسلیمانی

 

 

 

272

خواب و تعبیر

 

 

 

273

مجموعہ علوم مخفی

 

 

 

275

عملیات صوفی وارثی

 

 

 

277

رحیم الاعداد (دوم) (عبدالرحیم)

 

 

 

278

رحیم الاعداد(سوم) (عبدالرحیم)

 

 

 

279

اعجاز الحروف (عبدالرحیم)

 

 

 

280

صنم خانہ عملیات

 

 

 

281

اصلی بیاض محمدی

 

 

 

282

صحیفتہ النورصغیر جفر

 

 

 

284

آیت الکرسی عظمت و افادیت

 

 

 

285

نور العُیون ترجمعہ ضیاء الغیون

 

 

 

286

رشتہ صالحہ

 

 

 

287

تسخیر و حاضری روحانیات و جنات

 

 

 

288

کرشمہ اعداد

 

 

 

289

علم جوتش کا تیسرا قاعدہ

 

 

 

290

تحفہ اسم اعظم

 

 

 

291

عملیات بے بہا

 

 

 

292

بیاض عملیات

 

 

 

293

تحفتہ العمل

 

 

 

294

انتخاب الجفر

 

 

 

295

حروف صوامت

 

 

 

296

علم الاعداد، حسن الہاشمی

 

 

 

297

طلسمات نادرہ (اول)

 

 

 

298

طلسمات نادرہ (دوم)

 

 

 

299

طلسمات نادرہ (سوم)

 

 

 

300

طلسمات نادرہ (چہارم)

 

 

 

301

طلسمات نادرہ (پنجم)

 

 

 

302

طلسمات نادرہ (مکمل)

 

 

 

303

نقش سلیمانی اصلی

 

 

 

304

جواہر خمسہ مکمل

 

 

 

305

مجرب عملیات نمبر(روحانی اسرار)

 

 

 

306

کرشمات عشق و محبت (محبت نمبر)

 

 

 

307

کشکول نیازی

 

 

 

308

صحیفۃ النور(کبیر)

 

 

 

309

لوح محفوظ

 

 

 

310

طلسماتی دنیا (استخارہ نمبر)

 

 

 

311

کتاب عملیات و جفریات (اول)

 

 

 

312

کتاب عملیات و جفریات (دوم)

 

 

 

313

کتاب عملیات و جفریات (سوم)

 

 

 

314

نوادرات بیاض عملیات

 

 

 

315

قواعد عملیات

 

 

 

316

نقش صد در صد

 

 

 

317

عملیات معقطقات (کن فیکون)

 

 

 

319

انوار معرفت

 

 

 

320

سیر افلاک

 

 

 

321

آفتاب عملیات(حصہ اول تا سوم)

 

 

 

322

آفتاب عملیات(حصہ چہارم تا ششم)

 

 

 

323

اسماء اعظم البرکات

 

 

 

324

طلسماتی دنیا (خاص شمارہ)

 

 

 

325

مجربات امام غزالی

 

 

 

326

بیاض ذاتی مجربات

 

 

 

327

مشکوۃ الاسرار عملیات جفریات طلسمات

 

 

 

328

نافع الخلائق

 

 

 

329

کمالات عزیزے مجربات عزیزے

 

 

 

330

النجوم

 

 

 

331

جامع الاکسیر،کشتہ جات، دوم

 

 

 

332

امرت بان گٹکہ حکمت(دوم)

 

 

 

333

حدیقہ معرفت

 

 

 

334

روحانی عملیات کے خزانے

 

 

 

335

بیاض قلندری

 

 

 

337

کالا جادو (اول) بنگال یونا ن مصر

 

 

 

338

کالا جادو (دوم) بنگال یونا ن مصر

 

 

 

339

جمال حبیب

 

 

 

340

ہدایت الطالبین

 

 

 

341

تاریخ خط و خطاطین

 

 

 

342

مجمع الاسرار

 

 

 

343

تربیت العشاق

 

 

 

344

فصوص الحکم

 

 

 

345

رموز جفر

 

 

 

346

رسالہ سلوک و قیومیت

 

 

 

347

ارشاد الطالبین

 

 

 

348

بیاض ذاتی مجربات و نقش صد در صد

 

 

 

349

عملیات و نقوش درودشریف

 

 

 

350

تصوف

 

 

 

351

روح تصوف

 

 

 

352

شرح اسما اللہ الحسنی

 

 

 

353

ابوریحان البیرونی

 

 

 

354

جادو کی قدیم کتاب

 

 

 

355

مہاتما سدھی (سفلی و کالا)

 

 

 

356

عملیات جلب القلب

 

 

 

357

منتر شکتی

 

 

 

358

تاریخ القران

 

 

 

359

قسمت کے پتے

 

 

 

360

پراسرار پتے

 

 

 

361

عملیات دست غیب

یہ قلمی کتاب ہے جس کے مصنف راجہ فیصل حمید ہیں۔ کتاب کے نام کے مطابق کم وبیش تمام عملیات دست غیب اور حصول ِ دولت کے موضوع پر ہیں۔ صاحب کتاب نے اس میں دیئے اعمال کو نادر اور نایاب قرار دیا ہے۔

 

 

362

بیاض یایسن (حصہ اول)

یہ قلمی کتاب ہے۔ اس کے مصنف حکیم محمد یاسین ہیں۔ اس میں دیئے گئے اعمال کی نوعیت بہت وسیع ہے زیارت رسول اللہ ﷺ، حب، تسخیر، محبت، خواب بندی، ترقی علم، دست غیب، شفائے امراض، علاج سحر، تشخیص، واپسی مفرور، فتح مقدمہ عمل سیف اللہ خالد بن ولید، عمل جدائی و طلاق و تفرقہ، دشمن کو ہلاک  و برباد کرنا، حاضری مؤکلات، عمل برائے حاضری جنات جیسے متعدد امور اس کتاب میں زیرِ بحث لائے گئے ہیں۔

 

 

363

مکمل اسم اعظم

صاحب کتاب محمد جاوید شاہ  ہندی کی یہ تصنیف اس لحاظ سے بہت اہم ہے کہ اللہ تعالیٰ کے جلیل القدر نام  اس کا موضوعِ بحث ہیں۔ مکمل اسماء الحسنیٰ کے خواص اور ان کے روحانی اور عملیاتی فوائد اس کتاب میں جامعیت کے ساتھ بیان کے گئے ہیں۔ کتاب کے آخری  حصے میں مختلف بزرگان دین سے منسوب دُعائیں  اور ان سے مختلف انسانی مسائل کا حل بیان کیا گیا ہے۔ بینائی کے لوٹنے، نظرِ بد، آسیب زدہ، استخارہ وغیرہ مسائل اور دیگر معمولات کو بیان کیا گیا ہے۔

 

 

364

تیسری آنکھ

یہ کتاب انگریزی کی ایک کتاب کا ترجمہ ہے۔ اس کتاب کا  بنیادی موضوع  یہ ہے کہ آدمی اپنے ادراک اور ماورائے حواس سے کیا کام لے سکتا ہے۔ یہ کتاب اس چیز کا احاطہ کرتی ہے کہ کتاب میں دی ہوئی تکنیک کو استعمال کر کے آپ اپنے مستقبل میں جھانک سکتے ہیں۔ آئندہ پیش آنے والے واقعات کو معلوم کر سکتے ہیں۔

 

 

365

شرح اسما الحسنی مع اسم اعظم

 

 

 

367

بیعت کی شرعی حثیت

“کتاب بیت کی شرعی حیثیت” سید حسین احمد مدنی کی تصنیف ہے۔ اس کتاب کا بنیادی مقصد کتاب و سنت سے بیت کی اقسام، شیخ پیر کا خطاب سچے کھوٹے پیر کی سمجھ اور اس طرح کے متعدد دیگر معاملات کا بیان ہے۔ بیت کے موضوع پر ایک جامع کتاب ہے۔

 

 

368

اثبات تصور الشیخ

اس کتاب کے مصنف سید محمد امین ہیں کتاب کا موضوع ایسا ہے جس پر بہت کم تحریری مواد دستیاب ہے یہ کتاب دوحصوں پر مشتمل ہے۔ پہلے حصے میں اثبات تصور شیخ پر بحث کی گئی ہے جب کہ اس کے دوسرے حصے میں ثبوت بیت کو موضوعِ بحث بنایا گیا ہے۔

 

 

369

تاریخ القران

رسول  اللہ ﷺ پر اللہ تعالےٰ نے اس دنیا کے لیے آخری راہِ ہدایت قرآن پاک کی صورت میں وحی کی۔ تاریخ القرآن اس لحاظ سے بہت اہم ہے کہ اس میں قرآن کے مکمل نزول کی داستان اس کتاب ، اصلاح اور اس کی حفاظت جیسے موضوعات کو تفصیل سے بیان کیا گیاہے۔قرآن کی تعلیم اور قرآن کے حوالے سے کم وبیش ۱۳۴ چھوٹے بڑے موضوعات کو زیرِ بحث لایا گیا ہے۔ یہ کتاب جہاں مصنف عبدالطیف رحمانی کی شب و روز کی تحقیق جستجو کا محاصل ہے وہاں اس بات کا جامع ترین بیان بھی ہے کہ آج قرآن جس شکل میں ہمارے پاس ہے اس کے لیے رسول اللہﷺ  کے اصحاب نے غیر معمولی محنت اور تحقیق کو مدنظر رکھا۔

 

 

373

خوفناک کالے علوم

 

 

 

374

طلسما تی دنیا (جنوری1994)

یہ کتاب ماہانہ طلسماتی دنیا، دیوبند جنوری ۱۹۹۶ ء کا شمارہ ہے۔ اس کے اہم موضوعات عملیات کی مخالفت کیوں، حضرت دانیال کی پیشن گوئیاں، سورج، چاند گرہن، طب بنوی، بسم اللہ کی احادیث و اہمیت، جادو اور جھاڑپھونک کی مخالفت کا جائزہ، جنات کے دلچسپ حالات اور روحانی ڈاک، بھوت، درس عملیات وغیرہ وغیرہ شامل ہیں۔

 

 

375

طلسما تی دنیا(مارچ 2015)

ماہ مارچ ۲۰۱۵ء کا یہ شمارہ ہے جس کے اہم موضوعات میں دعائے حزب النصر، اعمال تسخیر، مفتاح آوارہ، تسخیر موہنی، مصباح الاعداد، تصوف سلوک کمالاتِ جفر، تسخیر مؤکل ایک جننی کا معاشقہ، خاص مجرب نقوش، حروف نورانی اور مجرب نقش برائے محبت وغیرہ شامل ہیں۔

 

 

376

طلسمات دنیا (جون 2015)

 

 

 

385

توجہات

رئیس صاحب اپنے زمانے کے مانے ہوئے غیر معمولی صلاحیتوں کے انسان تھے۔ نفسیات و مابعد النفسیات کے موضوع پر ان کی یہ تحریر غیر معمولی نوعیت کی ہے۔ روحانی مناظر کو تہہ کرنے دماغی لہروں سے کشف کونی جیسے معاملات اس کتاب میں زیرِ بحث لائے گئے ہیں۔

 

 

386

معارف

 

 

 

387

اعمال حزب البحر

میدان عملیات میں حزب البحر کا عمل اہمیت کا حامل ہے۔ زیرِ بحث  کتاب میں صاحب کتاب مولانا حسن الہاشمی صاحب نے دُعائے حزب البحر کے ساتھ ساتھ اس کی زکوٰۃ اور اس کے ذریعے دیگر متفرق معاملات کے حوالے سے خصوصی کاوش کی گئی ہے۔ اہم معاملات میں دعائے حزب البحر کا مکمل طریقہ، عمل استخارہ، دشمن کی تباہی کا عمل، ذاتی تسخیر، کشائش رزق، دوسروں کو ذلیل کرنے،  واسطے اولاد، رزق کی فراوانی، محبت کے لیے، سحر اتارنے کے لیے اور نا گہانی مصیبت کے حل جیسے اعمال زیرِ بحث ہیں۔

 

 

388

اعداد کے کر شمے

 

 

 

389

اعمال ناسوتی

صاحب کتاب مولانا حسن الہاشمی نے اسے ولیوں اور درویشوں کے مخصوص اعمال قرار دیئے ہیں۔ یہ بنیادی طور پر حروفِ نورانی کے اعمال پر مشتمل ہے۔ صاحب کتاب کے مطابق اس کے اعمال بے حد مؤثر ہیں اور ضرورت  مندوں کو فوراً فائدہ ہو تا ہے۔

 

 

390

حکمت رومی

مولانا روم کو زندگی دینے والی کتاب۔۔۔ہے۔ اس کے بارے میں خیال کیا جاتا ہے کہ اس میں قرآنی معارف کی گہری تفسیر ملتی ہے۔ قلب اور دماغ کو جگا دینے والی تصنیف سے آپ بھی فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔

 

 

392

شعبدہ بازی جادو گری کا بادشاہ

 

 

 

393

 داتا گنج بخش اور درود تاج شریف

 

 

 

394

اعمال رزق حلال

 

 

 

395

خزینہ طلسمات و عملیات (حصہ اول)

 

 

 

396

خزینہ طلسمات و عملیات (حصہ دوم)

 

 

 

397

عملیات بخاری

 

 

 

398

کشکول عملیات

 

 

 

399

سورئہ مزمل کی عظمت وافادیت

 

 

 

400

قسمت کی کنجی

 

 

 

401

نیر نگ طلسمات

 

 

 

402

تصویری دست شناسی کا انسائیکلو پیڈیا

 

 

 

403

تذکرہ بہادران اسلام تاریخ خلفائے اسلام

 

 

 

404

روحوں کی دنیا

 

 

 

405

مجرب عملیات و تعویذات

 

 

 

406

بُوستانِ طلسمات

 

 

 

407

جانوروں کے طبی

 

 

 

408

ہدایۃ التقویم

 

 

 

409

ہپناٹزم حصہ اول

 

 

 

410

ہپناٹزم حصہ دوم

 

 

 

411

مجرب عملیات تعویذات

 

 

 

413

کشکول قلندری

 

 

 

414

آسان رزق

 

 

 

415

صبح وشام کے وظائف

 

 

 

416

سورۃ رحمٰن کی عظمت وافادیت

 

 

 

417

تاج الوظائف

 

 

 

418

الفقر فخری

 

 

 

419

رحیم الوقتی زائچہ (عبدلرحیم)

 

 

 

420

رحیم العملیات (عبد الرحیم ) اول

 

 

 

440

سرتاج العملیات (قلمی)

 

 

 

441

نوری علم سے کالے علم کاتوڑ

 

 

 

442

خواتین کے مسائل کا روحانی حل

 

 

 

443

عورت،محبت اورجنسی زندگی

 

 

 

444

بیاض یاسین(حصہ دوم)

 

 

 

445

روحانی بیاض

 

 

 

446

قرآنی علاج

 

 

 

447

عمل کم نفع زیادہ

 

 

 

448

عمل مختصر اور رحمتوں والے اعمال

 

 

 

449

بیماریاں اور ان کا علاج و طب نبوی

 

 

 

450

قرآنی آیتوں سے علاج

 

 

 

451

قرآنی مستجاب دعائیں

 

 

 

452

شکر کا کامیاب  علاج(1)

 

 

 

453

آیات شفا

 

 

 

454

کریز یعنی اخلاق شادی

 

 

 

455

حاذق مجربات باہ

 

 

 

456

تسخیر محبوب و معشوق

 

 

 

457

مجلس خلوت (جنسی اور جذباتی الجھنوں کا حل)

 

 

 

458

کشتہ سم الفار

 

 

 

459

فطری علاج

 

 

 

460

مجموعہ طلسم سکندر ذوالقرنین

 

 

 

461

یونانی طب میں مانع حمل ادویہ اور تدابیر

 

 

 

462

مفتاح الولایت

 

 

 

463

نئی جوانی

 

 

 

464

مفتاح التقویم

 

 

 

465

بواسیر

 

 

 

466

عملیات آسیب بمعہ تسخیرات

 

 

 

467

دنیاوی مصائب و مشکلات

 

 

 

468

آیات برکت

 

 

 

469

حاجت روا

 

 

 

470

زیارت فیض

 

 

 

471

نقش سیلمانی حصہ سوم

 

 

 

472

علم اعداد

 

 

 

473

طلاق ثلاثہ، انڈیا

 

 

 

474

دافع آتشک و سوزاک

 

 

 

475

منتر سدھی

 

 

 

476

اکابر کے مجرب عملیات

 

 

 

477

دیوتا اور بھوت پریت سدھی

 

 

 

478

نقش سیلمانی حصہ  دوم

 

 

 

479

اعظم البرکات

 

 

 

480

مکتوبات غوث اعظم ترجمہ

 

 

 

481

فلسفہ فقرا، سائنس و تصوف

 

 

 

482

کبریت احمر محی الدین اکبر ترجمہ

 

 

 

483

زنانہ کوک شاشتر، عورتوں کا حکیم

 

 

 

484

 

 

 

 

485

 

 

 

 

486

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سطور ذیل میں دستیاب اردو کتب (صرف فوٹو کاپی) کے نام اردو اور رومن اردو میں دیئے گئے ہیں۔

 

 

 

گنجینہ عملیات ، لال کتاب ، سحر النہود، دریائی طلسم، سحر بنگالہ، مجمع البحرین، سحر سامری )اول(، جادو کی تیسری کتاب، اشراق الرمل و محبوب الرمل، مجموعہ اسرار الہنود، انکشاف غیبی الحب معروف من موھنی، کتاب التعویذات مخزن عملیات ، وظائف پیران پیر، نقش روحانی، طلسم چشمہ، طلسم بنگالہ، حل المشکلات، تعویذ سلیمانی  )حصہ سوم(، طلسم بحر، اعجاز محمدی، ڈاکٹر کلام یا منتر چکلتسا و دہی، کتاب التعویذات )بڑی(، نوشتہ قسمت، عملیات نادرہ، ارشاد پیربجواب عرض فقیر، تحفہ المشتاق، مجموعہ تعویذات، عجائبات الوّ )الو تنتر(، عملیات غفرانی ، جواہرالحروف، اسرارالا عداد )حصہ اول(، الواح جواہرافلاطون، مجموعہ اعمال مجربہ سورہ فاتحہ شریف  )باموکل معہ زکوۃ(، عجائبات مسمریزم، شموس الا نوار )حصہ اول ۔دوم(، جامع الاسرار، سررشتہ تقدیر )اول(، کلید جفرعرف اعجاززاہدی) بمعہ لاٹری‘ ڈرا  و کلید سٹہ(، طلسمات عجائب )کلاں(، اعمال حب و تسخیر، عملیات وغزلیات )خواجہ معین الدین چشتی(، مراۃ النجوم، جوتش سار مالا)ہندی نجوم(، پریم بانی ، جوگ ساگر ، شر یمد بھگوت گیتا، تحفہ غلام جیلانی فی الا ثبات صلوۃ دائمی، اسرارجفر، حکمت النعیم، جوہرسلیمانی گلشن مراد، سرشتہء قسمت )ہندی نجوم(، علم کیرل)اعداد(، تسخیر ہمزادالمعروف پراثرجادو، اسرارالجفر مع انوارالقمر، انتحاب النجوم، حب کے سر بستہ راز، کلید اسرار، کلید سلیمانی المعروف تحفہ سلیمانی، تنتر بِدیا، مقنا طیس القلوب، محبوب الطالبین، طلسمات منازل قمر، رازِ نجوم، زمرد کریم النجوم ، اسرارالطلسمات )ترجمہ کلیداسرار(، تحفہ اسم اعظم، عملیات نادرہ )و مجربات طم طم ہندی(، لطف جوانی، سرشتہ تقدیر )دوم(، زندہ جادو، روشن ضمیری )تسخیر ہمزاد(، ترجمہ خزینۃ الاسرار ” محبوب الابرار، خلا صتہ النجوم، ابجد النجوم، سحر سامری )دوم(، عملیات مراقب )بڑا(، اندر جال )بڑا( بمعہ سٹہ کی کنجی، مجربات سیوطی طب والحکمۃ )امام سیوطی کی طب وعملیات کی کتاب کا اردوترجمہ(بڑی، غیبی اشارے )علم اعداد(، مجربات شیخ سیوسی )اردوترجمہ(، الو تنتر )پنڈت راجیش دیکشت(، گلشن اسرارالاہوت وناسوت(18رسائل)، اسرارالاعداد )حصہ دوم(، پرشن آفتاب )اول(  ہندی وقتی نجوم، مجموعہ اعمال مجربہ سورہ یسین شریف)باموکل طریقہ زکوۃ(، مجموعہ اعمال مجربہ سورہ مزمل شریف)باموکل طریقہ زکوۃ(، امداد السالکین۔ سیف العاملین، آئینہ جواہر، ترجمہ شرح حزب البحر، ترجمہ سترالجمیل، الحکیم )جنوری1929( ، الحکیم )فروری1929( ، الحکیم )مارچ1929( ، الحکیم )جون1929( ، الحکیم )جولائی1929(  ، الحکیم )اگست1929(  ، الحکیم )ستمبر1929(  ، الحکیم )اکتوبر1929( ، الحکیم )نومبر1929( ، الحکیم )دسمبر1929( ، الحکیم )جنوری1930(  ، الحکیم )فروری1930(  ، الحکیم )مارچ1930(  ، الحکیم)اپریل1930( ، الحکیم)مئی1930( ، الحکیم)جون1930(، الحکیم)جولائی1930(  ، مصرکاجادو  )اصلی و قدیمی(، وظائف حُب و بغض ، اندرجال ، الوتنتر عرف خفیہ جادو، شجرہ رسول نسب نامہ رسول مقبول ﷺ، تعو یز ات لاثانی، منتر شکتی، ہمالیہ پربت کا جادو” موہنی ودیا، وفیات الاخیار)عرس “بزرگوں کی تاریخ وفات”مقام دن(، اعمال قرآنی، صبح کا ستارہ، فضائل الشہور والصیام فے ادواراللیالی والایا، پند نامہ حضرت شیخ فرید الدین عطار )بمعہ ترجمعہ(، انوار غوثیہ، اسوہ صحابیات، نوائے فلک )علم نجوم(، یوگا ودھی، علاج الانسان باجز الحیوان، بیاض مخزن اعمال ” اول )قلمی(، مخزن اعمال ” دوم)قلمی(، ساجن موہنی”چلتا جادو، نسخہ مہر سیلمانی، زندہ طبی کرامات )قلمی(، رسالہ تلاوۃ الوجود، اصلی مکمل جراحی پرکاش، حکایات شریں)قدیم(، تلبیس ابلسیں ، التکشفُ عن التصوف عن مھمات مھمات التصوف، گنجینہ ہدایت کیمیائے سعادت، ہاتھ کی لکیروں میں قسمت ، فضائل درود شریف ، سراج السالکین، اِحکام الرجاء اِحکامِ الدعُا، مناجات مقبول مکمل، حِزبُ البحر اسمَآئِ بَزربینِ، حِزب الااعظم، ورد اعظم شریف، شمس العارفین، راہ نجات، مجموعہ اعمال اکابر و مشائخ (8کتب اکٹھی(، اعمال قرآنی مترجم، ہپناٹزم کا مکمل نصاب از شاد کیلانی، جفر الامام از شاد گیلانی، جفر بدوح یلن از شاد گیلانی، سرغیب مستحصلہ ابوطالبی از شاد گیلانی، سانس از شادگیلانی، جفر الجامع خافیہ از شاد گیلانی، قاعدہ ثناء از شاد گیلانی، نکات جفر از شاد گیلانی، علم حروف کا الجبرا  از شاد گیلانی، تنویم اور نفسیاتی علاج کی تاریخ )بڑا سائز(، ریکھا ودیا آئینہ تقدیر از کرتن کلدندھی، تصوف اسلام از عبدالماجد، اسرار النبض ، مخبر آسمانی معروف تجربات انسانی، اگنی ہوتر از بال کرشن، سیر الافلاک، الکلام المین فی معجزات سید المرسلین، کوک شاستر، اندرجال کلاں طلسمی، دعائے حزب البحر)مترجم(،  تقویہ الایمان از شاہ اسماعیل شہید، تقدیر کی تصویر، نیر اعظم، احکام دشا بنشوتری، اسرار حیات، اسرار و آگہی آپ کا ہاتھ از صفدر گنوری، بزم انجم، مجرب اعمال و تعویذات، نقش رحمانے”مھر سیلمانے، بیاض عملیات و تعویزات، کاشف الرموز، طلسمات عجائب از باوا شیام گہر سنیاسی، نقش مصطفائی ، گنجینہ جواہرات، علم النفس از شفق رامپوری، کتاب الدعاء، پیشن گوئیاں مکمل شاہ نعمت اللہ، علاج بذریعہ جنتر منتر تنتر، علم رمل از شاد گیلانی، دی نیو سائنس آف ہیلنگ، مفتاح النجوم، سلک معجز نما(طب) از شاد گیلانی، خزینہ رمل از شاد گیلانی،  علاج شمسی، علم النفس، الوتنتر عرف خزانہ طلسمات(2حصے)، کوا تنتر (باوا دیال)، دل کی گیتا ترجمہ شریمد بھگوت، تعبیر خواب (عکسی)، کاتب تقدیر(کتاب رمل)، مکمل سر خاب رمل(رمل کورس 2حصے)، عملی کتاب رمل   از پنڈت کرشن کمار، تعویذات و عملیات صوفیہ یعنی معدن البرکات فی اعمال اتصالحات، ہاتھ میں قسمت ˛ناموس، حدائق الحنفیہ، آئینہ مسمریزم از گپتا‘ دہلی، ارتکاز توجہ ازشاد گیلانی، فالنامہ عجیب وغریب، شعبدہ بازی، مرقع کلیمی اردو ترجمہ، ہاتھ بولتے ہیں، تحفہ العاملین المروف خزینہ فال (حصہ دوم)، لوح تسخیر ہمزاد عرف رموز اسرار ہمزاد، سیررمل از شادگیلانی، مجرب گنجینہ عملیات و تعویذات وظائف، عتیق النجوم ترجمعہ از فارسی، مکمل شہنشاہی کوک شاشتر قدیمی انڈیا، حاجت روا (قلمی نسخہ)، آئینہ عملیات، ماھنامہ ستارہ۔ رامپور یوپی (8رسائل)، بحر العملیات  کامل قلمی،

 

حالات و اعمال غوث پاک، معمولات اولیاء، ماھنامہ ستارہ۔ رامپور ‘ یوپی (7رسائل)، رسالہ تصوف (سلسبیل)، رسالہ تصوف (سلسبیل)، رسالہ تصوف (سلسبیل)، رسالہ تصوف (سلسبیل)، رسالہ تصوف (سلسبیل)، میزان الطب، جواہر خمسہ، الحکیم ۔ اگست1949، الحکیم ۔ ستمبر1949، الحکیم ۔ اکتوبر1949، بیاض کبیر‘اصل‘ اول 1955، ضنم خانہ عملیات قلمی، مجربات فیصل قلمی(اول)، عملیات عشق محبت، کشکول قلندری ( دوم)، طلسمات کواکب، زمرد، موتی و نیلم بنانے کے عمل، مجموعہ اوداد، عملیات بزرگان دین، عملیات صابریہ، روحانی علاج، حقیقت تصوف، الوظیفۃ الکریمۃ، احمد رضا خان ، طلسماتی دنیا (انڈیا)، روحانی اسرار ماہانہ( رد جادو و عملیات)، طلسماتی دنیا (جنات نمبر)، طلسماتی دنیا(امراض جسمانی)، طلسماتی دنیا(شیطان نمبر)، طلسماتی دنیا(جادو ٹونا نمبر)، فرانس اور امریکہ کا جادو، وظائف و عملیات رحمانی، انڈیا، کلید نوشتہ و قسمت، کرشمات روحانی، خزانہ عامرہ، مجربات امام غزالی، مفتاح الجفر جدید تصیح کاش البرنی، اصلی مکمل کنز الحسین ، حرزسلیمانی، خواب و تعبیر، مجموعہ علوم مخفی، عملیات صوفی وارثی، رحیم الاعداد (دوم) (عبدالرحیم)، رحیم الاعداد(سوم) (عبدالرحیم)، اعجاز الحروف (عبدالرحیم)، صنم خانہ عملیات، اصلی بیاض محمدی، صحیفتہ النورصغیر جفر، آیت الکرسی عظمت و افادیت، نور العُیون ترجمعہ ضیاء الغیون، رشتہ صالحہ، تسخیر و حاضری روحانیات و جنات، کرشمہ اعداد، علم جوتش کا تیسرا قاعدہ، تحفہ اسم اعظم، عملیات بے بہا، بیاض عملیات، تحفتہ العمل، انتخاب الجفر، حروف صوامت، علم الاعداد، حسن الہاشمی، طلسمات نادرہ (اول)، طلسمات نادرہ (دوم)، طلسمات نادرہ (سوم)، طلسمات نادرہ (چہارم)، طلسمات نادرہ (پنجم)، طلسمات نادرہ (مکمل)، نقش سلیمانی اصلی، جواہر خمسہ مکمل، مجرب عملیات نمبر(روحانی اسرار)، کرشمات عشق و محبت (محبت نمبر)، کشکول نیازی، صحیفۃ النور(کبیر)، لوح محفوظ، طلسماتی دنیا (استخارہ نمبر)، کتاب عملیات و جفریات (اول)، کتاب عملیات و جفریات (دوم)، کتاب عملیات و جفریات (سوم)، نوادرات بیاض عملیات، قواعد عملیات، نقش صد در صد، عملیات معقطقات (کن فیکون)، انوار معرفت، سیر افلاک، آفتاب عملیات(حصہ اول تا سوم)، آفتاب عملیات(حصہ چہارم تا ششم)، اسماء اعظم البرکات، طلسماتی دنیا (خاص شمارہ)، مجربات امام غزالی، بیاض ذاتی مجربات، مشکوۃ الاسرار عملیات جفریات طلسمات، نافع الخلائق، کمالات عزیزے مجربات عزیزے، النجوم، جامع الاکسیر،کشتہ جات، دوم، امرت بان گٹکہ حکمت(دوم)، حدیقہ معرفت، روحانی عملیات کے خزانے، بیاض قلندری، کالا جادو (اول) بنگال یونا ن مصر، کالا جادو (دوم) بنگال یونا ن مصر، جمال حبیب، ہدایت الطالبین، تاریخ خط و خطاطین، مجمع الاسرار، تربیت العشاق، فصوص الحکم، رموز جفر، رسالہ سلوک و قیومیت ، ارشاد الطالبین، بیاض ذاتی مجربات و نقش صد در صد، عملیات و نقوش درودشریف، تصوف، روح تصوف، شرح اسما اللہ الحسنی، ابوریحان البیرونی، جادو کی قدیم کتاب، مہاتما سدھی (سفلی و کالا)، عملیات جلب القلب، منتر شکتی، تاریخ القران، قسمت کے پتے، پراسرار پتے، عملیات دست غیب، بیاض یایسن (حصہ اول)، مکمل اسم اعظم، تیسری آنکھ، شرح اسما الحسنی مع اسم اعظم، بیعت کی شرعی حثیت، اثبات تصور الشیخ، تاریخ القران، خوفناک کالے علوم، طلسما تی دنیا (جنوری1994)، طلسما تی دنیا(مارچ 2015)، طلسمات دنیا (جون 2015)، توجہات، معارف، اعمال حزب البحر، اعداد کے کر شمے، اعمال ناسوتی، حکمت رومی، شعبدہ بازی جادو گری کا بادشاہ،  داتا گنج بخش اور درود تاج شریف، اعمال رزق حلال، خزینہ طلسمات و عملیات (حصہ اول)، خزینہ طلسمات و عملیات (حصہ دوم)، عملیات بخاری، کشکول عملیات، سورئہ مزمل کی عظمت وافادیت، قسمت کی کنجی، نیر نگ طلسمات، تصویری دست شناسی کا انسائیکلو پیڈیا، تذکرہ بہادران اسلام تاریخ خلفائے اسلام، روحوں کی دنیا، مجرب عملیات و تعویذات، بُوستانِ طلسمات، جانوروں کے طبی، ہدایۃ التقویم، ہپناٹزم حصہ اول، ہپناٹزم حصہ دوم، مجرب عملیات تعویذات، کشکول قلندری، آسان رزق، صبح وشام کے وظائف ، سورۃ رحمٰن کی عظمت وافادیت، تاج الوظائف، الفقر فخری ، رحیم الوقتی زائچہ (عبدلرحیم)، رحیم العملیات (عبد الرحیم ) اول، سرتاج العملیات (قلمی)، نوری علم سے کالے علم کاتوڑ، خواتین کے مسائل کا روحانی حل، عورت،محبت اورجنسی زندگی، بیاض یاسین(حصہ دوم)، روحانی بیاض، قرآنی علاج، عمل کم نفع زیادہ، عمل مختصر اور رحمتوں والے اعمال، بیماریاں اور ان کا علاج و طب نبوی، قرآنی آیتوں سے علاج، قرآنی مستجاب دعائیں، شکر کا کامیاب  علاج(1)، آیات شفا، کریز یعنی اخلاق شادی، حاذق مجربات باہ، تسخیر محبوب و معشوق، مجلس خلوت (جنسی اور جذباتی الجھنوں کا حل)، کشتہ سم الفار، فطری علاج، مجموعہ طلسم سکندر ذوالقرنین، یونانی طب میں مانع حمل ادویہ اور تدابیر، مفتاح الولایت، نئی جوانی، مفتاح التقویم، بواسیر، عملیات آسیب بمعہ تسخیرات، دنیاوی مصائب و مشکلات، آیات برکت، حاجت روا، زیارت فیض، نقش سیلمانی حصہ سوم، علم اعداد، طلاق ثلاثہ، انڈیا، دافع آتشک و سوزاک، منتر سدھی، اکابر کے مجرب عملیات، دیوتا اور بھوت پریت سدھی، نقش سیلمانی حصہ  دوم، اعظم البرکات، مکتوبات غوث اعظم ترجمہ، فلسفہ فقرا، سائنس و تصوف، کبریت احمر محی الدین اکبر ترجمہ، زنانہ کوک شاشتر، عورتوں کا حکیم، ، ، ، ، ، ، ،

 

 

 

 

 

Ganjeenah amliyaat, laal kitaab, sehar النہود, daryai tilsam, sehar bngalh, majmaa البحرین, sehar samri ) awwal (, jadu ki teesri kitaab, ishraaq الرمل o mehboob الرمل, majmoa izsrar الہنود, inkishaaf ghaibi الحب Maroof mann موھنی, kitaab التعویذات mukhzan amliyaat, wazaif پیران paiir, naqsh Rohani , tilsam chashma, tilsam bngalh, hal المشکلات, taveez sulemani ) hissa soum (, tilsam behar, Ejaaz Muhammadi , dr kalaam ya mantar چکلتسا o dahi, kitaab التعویذات ) barri (, noshta qismat, amliyaat Nadira , irshad پیربجواب arz faqeer, tohfa المشتاق, majmoa تعویذات, ajaebaat uuullllu ) uuullllu tantar (, amliyaat غفرانی, جواہرالحروف, اسرارالا عداد ) hissa awwal (, alwah جواہرافلاطون, majmoa aamaal مجربہ surah Fatiha shareef ) باموکل معہ zkoh (, ajaebaat masmarezam, شموس ila Nawar ) hissa awwal. doum (, jame al asrar, سررشتہ taqdeer ) awwal (, kuleed جفرعرف اعجاززاہدی ) bmah lotry’ dara o kuleed satta (, talismaat ajaaeb ) klan (, aamaal hub o taskheer, amliyaat وغزلیات ) khwaja Moueen Aldeen Chishti (, مراہ al nujoom, jotish saar malaa ) hindi najoom (, pream baani, jog sagr, shar ‫md bhgot geeta, tohfa ghulam jilani fi ila Sabaat salaat daimi, اسرارجفر, hikmat النعیم, جوہرسلیمانی Gulshan morad, سرشتہء qismat ) hindi najoom (, ilm keral ) adaad (, taskheer ہمزادالمعروف پراثرجادو, اسرارالجفر ma انوارالقمر, anthab al nujoom, hub ke sir basta raaz, kuleed izsrar, kuleed sulemani almarof tohfa sulemani, tantar baddia, mufta tais القلوب, mehboob altalbin, talismaat Manazil Qamar , raaz najoom, zumurud kareem al nujoom, اسرارالطلسمات ) tarjuma کلیداسرار (, tohfa ism Azam , amliyaat Nadira ) o mujarbaat tam tam hindi (, lutaf jawani, sarishta taqdeer ) doum (, zindah jadu, roshan zameeri ) taskheer hamzaad (, tarjuma Khazina al asrar” mehboob الابرار, khalaa صتہ al nujoom, abjd al nujoom, sehar samri ) doum (, amliyaat مراقب ) bara (, andar jaal ) bara ( bmah satta ki kunji, mujarbaat سیوطی tib والحکمہ ) imam سیوطی ki tib وعملیات ki kitaab ka اردوترجمہ ( barri, ghaibi isharay ) ilm adaad (, mujarbaat Sheikh siusi ) اردوترجمہ (, uuullllu tantar ) pandit rajesh diksht (, Gulshan اسرارالاہوت وناسوت ( 18 rasail ), اسرارالاعداد ) hissa doum (, prshn aftaab ) awwal ( hindi waqti najoom, majmoa aamaal مجربہ surah yaseen shareef ) باموکل tareeqa zkoh (, majmoa aamaal مجربہ surah muzammil shareef ) باموکل tareeqa zkoh (, imdaad السالکین. Saif العاملین, aaina javaahiir, tarjuma sharah hizab al bahar, tarjuma سترالجمیل, al hakeem ) جنوری1929 (, al hakeem ) فروری1929 (, al hakeem ) March 1929 (, al hakeem ) June 1929 (, al hakeem ) جولائی1929 (, al hakeem ) augst 1929 (, al hakeem ) September 1929 (, al hakeem ) october 1929 (, al hakeem ) November 1929 (, al hakeem ) decemeber 1929 (, al hakeem ) جنوری1930 (, al hakeem ) فروری1930 (, al hakeem ) March 1930 (, al hakeem ) April 1930 (, al hakeem ) مئی1930 (, al hakeem ) June 1930 (, al hakeem ) جولائی1930 (, مصرکاجادو ) asli o qadeemi (, wazaif hُb o bughz, اندرجال, الوتنتر urf khufia jadu, shajrah rasool nasb nama rasool maqbool ?, تعو yaz it- lasani, mantar shakti, himalaya parbat ka jadu” mohni Widya , وفیات الاخیار ) Uras ” buzurgon ki tareekh wafaat” maqam din (, aamaal qurani, subah ka sitara, fazail الشہور والصیام fay ادواراللیالی والایا, pand nama hazrat Sheikh fareed Aldeen attaar ) bmah ترجمعہ (, Anwaar Ghosia , Uswah صحابیات, nwaye fallak ) ilm najoom (, yoga vadhi, ilaaj al-insan باجز الحیوان, beaaz mukhzan aamaal” awwal ) qalmi (, mukhzan aamaal” doum ) qalmi (, sajan mohni” chalta jadu, nuskha mohar سیلمانی, zindah tibbi karamaat ) qalmi (, risala تلاوہ al-wajood, asli mukammal jarrahi prakash, حکایات shrin ) qadeem (, talbees ابلسیں, التکشف an التصوف an مھمات مھمات التصوف, Ganjeenah hadaayat کیمیائے Saadat , haath ki lakiron mein qismat, fazail duroood shareef, Siraj السالکین, Ehkaam الرجاء Ehkaam الدعا, munajat maqbool mukammal, hِzbُ al bahar اسمآئ بزربین, hِzb الااعظم, vird Azam shareef, Shams alaarfin, raah nijaat, majmoa aamaal Ikaber o mashaiykh ( 8 kutub akthi (, aamaal qurani mutrajim, ہپناٹزم ka mukammal nisaab از shaad کیلانی, jafr alamam از shaad gilani, jafr بدوح یلن از shaad gilani, سرغیب مستحصلہ ابوطالبی از shaad gilani, saans از شادگیلانی, jafr الجامع خافیہ از shaad gilani, qaida sana از shaad gilani, nakaat jafr از shaad gilani, ilm huroof ka aljebra از shaad gilani, tanveem aur nafsiati ilaaj ki tareekh ) bara size (, raikha Widya aaina taqdeer از کرتن کلدندھی, tasawuf islam از abdalmajd, izsrar النبض, mukhbar aasmani Maroof tajarbaat insani, agni ہوتر از baal krishan, sair al aflaak, al kalam المین fi Muajzaat syed al-mursaleen, kook شاستر, اندرجال klan tilismi, duaye hizab al bahar ) mutrajim (, تقویہ alayman از Shah ismael shaheed, taqdeer ki tasweer, nyare Azam , ehkaam disha بنشوتری, izsrar hayaat, izsrar o aag_hi aap ka haath از Safdar گنوری, bazm Anjum , mujrib aamaal o تعویذات, naqsh رحمانے” mehar سیلمانے, beaaz amliyaat o تعویزات, kashif الرموز, talismaat ajaaeb از baawa shyam Gohr snyasi, naqsh mstfayi, Ganjeenah jawahraat, ilm al-nafs از shafaq رامپوری, kitaab الدعاء, passion goyyan mukammal Shah Nemat Allah , ilaaj ba zarea jantar mantar tantar, ilm Ramil از shaad gilani, di new science of healing, Muftah al nujoom, slk muajiz numa ( tib ) از shaad gilani, Khazina Ramil از shaad gilani, ilaaj shamsi, ilm al-nafs, الوتنتر urf khazana talismaat ( 2 hissay ), kuaa tantar ( baawa Diyal ), dil ki geeta tarjuma شریمد bhgot, tabeer khawab ( aksi ), katib taqdeer ( kitaab Ramil ), mukammal sir khab Ramil ( Ramil course 2 hissay ), amli kitaab Ramil از pandit krishan kumar, تعویذات o amliyaat Sufia yani madan البرکات fi aamaal اتصالحات, haath mein qismat ˛ناموس, Hidaiq الحنفیہ, aaina masmarezam از gpta’ Dehli , irtkaz tavajja ازشاد gilani, فالنامہ ajeeb vghrib, shobadaa baazi, muraqa کلیمی urdu tarjuma, haath boltay hain, tohfa العاملین المروف Khazina faal ( hissa doum ), looh taskheer hamzaad urf Ramooz izsrar hamzaad, سیررمل از شادگیلانی, mujrib Ganjeenah amliyaat o تعویذات wazaif, Ateeq al nujoom ترجمعہ از farsi, mukammal شہنشاہی kook شاشتر qadeemi India , haajat rava ( qalmi nuskha ), aaina amliyaat, ماھنامہ sitara. rampor yopi ( 8 rasail ), behar العملیات kaamil qalmi ,

 

Ganjeenah amliyaat, laal kitaab, sehar النہود, daryai tilsam, sehar bngalh, majmaa البحرین, sehar samri ) awwal (, jadu ki teesri kitaab, ishraaq الرمل o mehboob الرمل, majmoa izsrar الہنود, inkishaaf ghaibi الحب Maroof mann موھنی, kitaab التعویذات mukhzan amliyaat, wazaif پیران paiir, naqsh Rohani , tilsam chashma, tilsam bngalh, hal المشکلات, taveez sulemani ) hissa soum (, tilsam behar, Ejaaz Muhammadi , dr kalaam ya mantar چکلتسا o dahi, kitaab التعویذات ) barri (, noshta qismat, amliyaat Nadira , irshad پیربجواب arz faqeer, tohfa المشتاق, majmoa تعویذات, ajaebaat uuullllu ) uuullllu tantar (, amliyaat غفرانی, جواہرالحروف, اسرارالا عداد ) hissa awwal (, alwah جواہرافلاطون, majmoa aamaal مجربہ surah Fatiha shareef ) باموکل معہ zkoh (, ajaebaat masmarezam, شموس ila Nawar ) hissa awwal. doum (, jame al asrar, سررشتہ taqdeer ) awwal (, kuleed جفرعرف اعجاززاہدی ) bmah lotry’ dara o kuleed satta (, talismaat ajaaeb ) klan (, aamaal hub o taskheer, amliyaat وغزلیات ) khwaja Moueen Aldeen Chishti (, مراہ al nujoom, jotish saar malaa ) hindi najoom (, pream baani, jog sagr, shar ‫md bhgot geeta, tohfa ghulam jilani fi ila Sabaat salaat daimi, اسرارجفر, hikmat النعیم, جوہرسلیمانی Gulshan morad, سرشتہء qismat ) hindi najoom (, ilm keral ) adaad (, taskheer ہمزادالمعروف پراثرجادو, اسرارالجفر ma انوارالقمر, anthab al nujoom, hub ke sir basta raaz, kuleed izsrar, kuleed sulemani almarof tohfa sulemani, tantar baddia, mufta tais القلوب, mehboob altalbin, talismaat Manazil Qamar , raaz najoom, zumurud kareem al nujoom, اسرارالطلسمات ) tarjuma کلیداسرار (, tohfa ism Azam , amliyaat Nadira ) o mujarbaat tam tam hindi (, lutaf jawani, sarishta taqdeer ) doum (, zindah jadu, roshan zameeri ) taskheer hamzaad (, tarjuma Khazina al asrar” mehboob الابرار, khalaa صتہ al nujoom, abjd al nujoom, sehar samri ) doum (, amliyaat مراقب ) bara (, andar jaal ) bara ( bmah satta ki kunji, mujarbaat سیوطی tib والحکمہ ) imam سیوطی ki tib وعملیات ki kitaab ka اردوترجمہ ( barri, ghaibi isharay ) ilm adaad (, mujarbaat Sheikh siusi ) اردوترجمہ (, uuullllu tantar ) pandit rajesh diksht (, Gulshan اسرارالاہوت وناسوت ( 18 rasail ), اسرارالاعداد ) hissa doum (, prshn aftaab ) awwal ( hindi waqti najoom, majmoa aamaal مجربہ surah yaseen shareef ) باموکل tareeqa zkoh (, majmoa aamaal مجربہ surah muzammil shareef ) باموکل tareeqa zkoh (, imdaad السالکین. Saif العاملین, aaina javaahiir, tarjuma sharah hizab al bahar, tarjuma سترالجمیل, al hakeem ) جنوری1929 (, al hakeem ) فروری1929 (, al hakeem ) March 1929 (, al hakeem ) June 1929 (, al hakeem ) جولائی1929 (, al hakeem ) augst 1929 (, al hakeem ) September 1929 (, al hakeem ) october 1929 (, al hakeem ) November 1929 (, al hakeem ) decemeber 1929 (, al hakeem ) جنوری1930 (, al hakeem ) فروری1930 (, al hakeem ) March 1930 (, al hakeem ) April 1930 (, al hakeem ) مئی1930 (, al hakeem ) June 1930 (, al hakeem ) جولائی1930 (, مصرکاجادو ) asli o qadeemi (, wazaif hُb o bughz, اندرجال, الوتنتر urf khufia jadu, shajrah rasool nasb nama rasool maqbool ?, تعو yaz it- lasani, mantar shakti, himalaya parbat ka jadu” mohni Widya , وفیات الاخیار ) Uras ” buzurgon ki tareekh wafaat” maqam din (, aamaal qurani, subah ka sitara, fazail الشہور والصیام fay ادواراللیالی والایا, pand nama hazrat Sheikh fareed Aldeen attaar ) bmah ترجمعہ (, Anwaar Ghosia , Uswah صحابیات, nwaye fallak ) ilm najoom (, yoga vadhi, ilaaj al-insan باجز الحیوان, beaaz mukhzan aamaal” awwal ) qalmi (, mukhzan aamaal” doum ) qalmi (, sajan mohni” chalta jadu, nuskha mohar سیلمانی, zindah tibbi karamaat ) qalmi (, risala تلاوہ al-wajood, asli mukammal jarrahi prakash, حکایات shrin ) qadeem (, talbees ابلسیں, التکشف an التصوف an مھمات مھمات التصوف, Ganjeenah hadaayat کیمیائے Saadat , haath ki lakiron mein qismat, fazail duroood shareef, Siraj السالکین, Ehkaam الرجاء Ehkaam الدعا, munajat maqbool mukammal, hِzbُ al bahar اسمآئ بزربین, hِzb الااعظم, vird Azam shareef, Shams alaarfin, raah nijaat, majmoa aamaal Ikaber o mashaiykh ( 8 kutub akthi (, aamaal qurani mutrajim, ہپناٹزم ka mukammal nisaab از shaad کیلانی, jafr alamam از shaad gilani, jafr بدوح یلن از shaad gilani, سرغیب مستحصلہ ابوطالبی از shaad gilani, saans از شادگیلانی, jafr الجامع خافیہ از shaad gilani, qaida sana از shaad gilani, nakaat jafr از shaad gilani, ilm huroof ka aljebra از shaad gilani, tanveem aur nafsiati ilaaj ki tareekh ) bara size (, raikha Widya aaina taqdeer از کرتن کلدندھی, tasawuf islam از abdalmajd, izsrar النبض, mukhbar aasmani Maroof tajarbaat insani, agni ہوتر از baal krishan, sair al aflaak, al kalam المین fi Muajzaat syed al-mursaleen, kook شاستر, اندرجال klan tilismi, duaye hizab al bahar ) mutrajim (, تقویہ alayman از Shah ismael shaheed, taqdeer ki tasweer, nyare Azam , ehkaam disha بنشوتری, izsrar hayaat, izsrar o aag_hi aap ka haath از Safdar گنوری, bazm Anjum , mujrib aamaal o تعویذات, naqsh رحمانے” mehar سیلمانے, beaaz amliyaat o تعویزات, kashif الرموز, talismaat ajaaeb از baawa shyam Gohr snyasi, naqsh mstfayi, Ganjeenah jawahraat, ilm al-nafs از shafaq رامپوری, kitaab الدعاء, passion goyyan mukammal Shah Nemat Allah , ilaaj ba zarea jantar mantar tantar, ilm Ramil از shaad gilani, di new science of healing, Muftah al nujoom, slk muajiz numa ( tib ) از shaad gilani, Khazina Ramil از shaad gilani, ilaaj shamsi, ilm al-nafs, الوتنتر urf khazana talismaat ( 2 hissay ), kuaa tantar ( baawa Diyal ), dil ki geeta tarjuma شریمد bhgot, tabeer khawab ( aksi ), katib taqdeer ( kitaab Ramil ), mukammal sir khab Ramil ( Ramil course 2 hissay ), amli kitaab Ramil از pandit krishan kumar, تعویذات o amliyaat Sufia yani madan البرکات fi aamaal اتصالحات, haath mein qismat ˛ناموس, Hidaiq الحنفیہ, aaina masmarezam از gpta’ Dehli , irtkaz tavajja ازشاد gilani, فالنامہ ajeeb vghrib, shobadaa baazi, muraqa کلیمی urdu tarjuma, haath boltay hain, tohfa العاملین المروف Khazina faal ( hissa doum ), looh taskheer hamzaad urf Ramooz izsrar hamzaad, سیررمل از شادگیلانی, mujrib Ganjeenah amliyaat o تعویذات wazaif, Ateeq al nujoom ترجمعہ از farsi, mukammal شہنشاہی kook شاشتر qadeemi India , haajat rava ( qalmi nuskha ), aaina amliyaat, ماھنامہ sitara. rampor yopi ( 8 rasail ), behar العملیات kaamil qalmi ,